Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mitä tämä on?

Vierailija
15.06.2007 |

Historiaa: ;)Meillä kaksi lasta. Isompi 2,5v. ja kuopus 1v.4kk. Vieroitin kuopuksen rinnalta vasta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis vieroitin rinnalta kuopuksen kuukausin sitten. Sen jälkeen tuli toiset kuukautiset (vasta synnytyksen jäljiltä) heti parin viikon päästä. Eli seuraavien pitäisi tulla n. 25 päivä ( koska kierto yleensä 30päivää). Ovulaatio oli(kai??) n. viikko sitten. Nyt IHMETYTTÄÄ se, kun parina päivänä ollut vähän öklö olo ennen syömistä( siis, jos en ole syönyt heti aamulla mitään, kuten en normaalisti syö). Maha( kohtu) on todella arka, esim. yhdynnän aikana:( Ja muutenkin tänään ollut alamaha kipeä, jos istun, niin tärähtää kipeästi! Todella väsynyt olen ja palelee hulluna( pitää olla kalsarit farkkujen päällä;). Tulee heti mieleen, että voisinko olla raskaana, mutta eihän oireet voi tulla näin aikaisin. Mitään ovistestiä en tehnyt, mutta " aistin" sen ovulaation. " Uskaltaisinkohan" tehdä jo sen testin, koska mua pelottaa, että jos onkin joku tulehdus?:( Vai, voiko olla normaalia ovulaation jälkeen, ENNEN kuukautisten alkua?? KIITOS teille, jotka viitsitte vastata asiallisesti<3

Vierailija
2/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi raskausoireet viikon päästä oviksesta. Noin selkeillä oireilla tekisin kyllä testin joka tapauksessa. Olethan voinut vaikka ovuloida tässä kierrossa kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms-tyyppisiä oireita. Minulla oli rajut oireet ensimmäisistä synnytyksen jälkeisistä kuukautisista. Onneksi tilanne myöhemmin tasoittui.

Vierailija
4/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis melkein heti oviksen jälkeen tuli väsymys. Nyt eilen alkoi se " kuvotus" . Tän päänsäryn kyllä laittaisin kuukautisten piikkiin. Olen aika helposti raskautuvaa sorttia, kai. Mutta toi maha on todella arka ja varsinkin kohdun kohdalta. Tuntuis vaan tyhmältä testaja, koska kuukautisiin on vielä reilu viikko. -ap

Vierailija
5/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tarkemmin vielä; Perjantaina " tunsin" oviksen ja sunnuntaina tuli pöksyihin jotain " värillistä eritettä" , mitähän se oli?;) Ja valkovuotoa tulee aivan kauheana. Sori nää kauheat kuvaukset<3 On sitä kyllä niin " avuton" , toisaalta ois ihana yllätys olla taas raskaana, mutta pelottaa pettyä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi