" Mies lähti firman juhliin. Lähetti sieltä tekstiviestin ettei tule enää kotiin"
Näin alkoi yksi lehtijuttu. Pelkäättekö te ikinä, että mies vain häipyisi jostain syystä? Välillä itselle tulee mieleen, että toivottavasti mies ei kyllästy tähän perhe-elämään ja lähde lätkimään. Vaikka kaikki siis hyvin...
Kommentit (9)
Mies tulee idylliseen pullantuoksuiseen kotiin jossa lapset ovat pesty ja kammattu ja leikkivät illan viimeisiä leikkejään ja pelaavat kimbleä äidin kanssa.
Sitä ennen ollaankin huudettu, riehuttu, sotkettu, tapeltu ja riivitty äidin hermoja koko helkutin päivä.
Välillä tekisi mieli pakata laukku valmiiksi ja kadota jonnekkin miehen astuessa kotiin illalla.
Ja niitä sirpaleita keräilen lasten kanssa edelleen. Mies viettää jo uutta perhe-elämää uuden naisen ja uusien lasten kanssa.
Olen melkolailla varma, että mies ei jättäisi meitä koskaan. Kyllä se olisin minä, joka heittäisin kamat laukkuun ennemmin. Meillä mies tulee pullantuoksuiseen kotiin, jossa on lapset ja tavarat järjestyksessä. Hoidan käytönnössä kaiken kotiin liittyvän ja uhraudun muutenkin...
Että ero tulisi kuin kirkkaalta taivaalta, vaikka siis olisikin itse aavistanut ettei kaikki ok. Minusta suhde pitää lopettaa yhdessä, ei vain jäädä reissulta jonkun toisen luo. Siis että ensin puhutaan asiat halki ja yritetään edes vielä yhdessä, jos on ripauskin rakkautta ja toivoa jäljellä.
Eri asia sitten, jos parisuhteessa on ollut henkistä tai fyysistä väkivaltaa - silloin ymmärrän sen, että vain häipyy. Harmi, että harvoin sellaiset naiset, jotka elävät alistettuna tajuavat tätä tehdä.
Etkö siis aistinut miehessä mitään ennen eroa? Tuli siis täydellisesti puun takaa..?
Mistä hän oli uuden naisen löytänyt?
Jotenkin pelottaa se, kun nyt olen kotiäitinä ja kotiäidin näköinen. Jos mies vaan menettää mielenkiintonsa minuun ja tapaa jonkun nuoren ja freesin..Tai no, turhaa kai tällaista on miettiä..
Eihän sitä mitään voi jos toinen ihminen parisuhteessa päättää lähteä. Tapoja lähteä on monia ja tuo on yksi niistä.
väsymystä ja kinaa, mutta ei mitään maata mullistavaa. Tai ainakin mulle ne pienet riidat olivat aika vähäpätöisiä ja tulkitsinkin ne just väsymyksestä johtuviksi. Seksiä meillä oli koko ajan ja ei, en ole mikään rupsahtanut kotiäiti ;) Töistähän se uusi nainen sit löytyi. Enkä edelleenkään tiedä, kuinka kauan peliä selkäni takana pelattiin. Tai että mitkä ne todelliset syyt tähän " lennosta vaihtoon" olivat. Mutta enivei, täysin palasina olen. Kiitos kannustuksesta!
T: 5
En pelkää että mies jättäisi tulematta kotia.
Paitsi jos hän on työ-tai kalastusmatkalla,hiukan pelkään,että hän joutuu auto-onnettomuuteen,eikä palaisi enää kotia ehjänä.
Tokihan käy mielessä välillä et mitäs jos se vaan sanoo, et heippa....vaikka kaikki on hyvin.
Yhdessähän tässä ollaan...eihän kukaan yksin lapsia tee, kyllä siihen tarvitaan kumpaakin. Musta on lapsellista käytöstä miehiltä ja miksei naisiltakin käyttäytä noin.