just lesta oli sitten saanut openviran jota minäkin hain
onkohan kuntien sivistyslautakunnat kovinkin lestavoittoisia oulun seudulla. mietin vaan, että mitä järkeä valita henkilö joka tod näk aika paljon äitiyslomilla. ja itse en ole katkera kun en paikkaa saanut, tiedän että oma työkokemukseni oli vielä liian vähäistä.
Kommentit (19)
lesta-alueilla pakotettuja antamaan noille lapsitehtaillekin virkoja
ei SAA vaikuttaa päätökseen. Siihenhän juuri pyritään.
Sitä en kyllä kiellä, etteikö erityisesti pikkupaikkakunnilla olisi kaikenlaista tuttujen ja muiden heimolaisten suosimista. Noita voi aina riitauttaa, jos oma pätevyys on selvästi valitu pätevyyttä korkeampi.
Ehkä he huomasivat siellä pääsykokeissa että et todellakaan sovi opettajaksi. Ainakin tuon kommenttisi perusteella olet aika säälittävä.
ilmoittanut olevansa raskaana. Ja kyllä moni NAINEN tuli melkein nyreästi ihmettelemään, " tosi kummallista että raskaana oleva vakinaistetaan"
t. 2
mahdollisilla tulevilla raskauksilla.
olen kyllä jo kasvatustieteen maisteritutkintoni suorittanut
Melkoisen epätasa-arvoinen ajattelutapa sinulla, ap.
tuskin hänen hakupaperieissaa on lukenut kissankokoisesti LESTADIOLAINEN.. se valitaan kukna on hyvä ja pätevä.
yritä olla vähemmän kade.
Tottakait on parempi että se kokeneempi sai sen paikan kuin sinä. Lasten kannalta parempi, vaikkei sinun tietenkään. Et väitä olevasi katkera mutta silti tulit tänne tilittään kun et itse tullut valituksi.
Vierailija:
olen kyllä jo kasvatustieteen maisteritutkintoni suorittanut
mieluummin kenet tahansa muun, kuin naisen, jonka mielestä naiselle ei voi antaa virkaa koska hän saattaa haluta lapsia.
Vierailija:
jos saa lapsia " jatkuvasti"
Kaikenmaailman höhliä täällä liikkuukin!
Harvemmassa ne lestat on jotka viisitoista lasta pyöräyttää vuoden välein! Itselläni on niin paljon lestadiolaisia sukulaisia että tiedän kyllä sanoa... Ja lestapitoisella paikkakunnalla asun sekä neuvolassa työskentelen.
kade en ole en, tiedän että virkaa en omalla kokemuksella ihan heti saa. mietin vain, että jännää, kun tietentahtoen ottavat lestan virkaan mutta kai se niin on että täällä asia ei niin vaikuta. tuleepahan sitten niitä sijaispaikkoja ja pääsen teidänkin lapsia opettamaan :DDD
Eikö uskovaiset ihmiset saisi saada työpaikkoja? Tuommoset tollot kuin sinä joutaisi katuja lakaiseen.
provoilla
t. ap joka on kyllä ope ja äiti, mutta muu oli ihan omasta päästä :DDD
ap kyllä mainitsi että hakija oli pätevämpi
hakijoita olis ollu vaikka vain te kaksi, ja selvästi kokeneempi ja muuten sopivampi olisi jäänyt valitsematta. Totta kai heti olisi ajateltu, ettei häntä oteta mahdollisten äitiyslomien takia.
Mutta en tietenkään tiedä, montako hakijaa kaikkiaan oli.
Vähän törkeetä, kun naisetkin ajattelee, että " onpa kummallista että raskaana oleva sai vakipaikan" tms.
Sä voit sitten hoitaa niitä sijaisuuksia, saat mukavasti työkokemusta.