Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajakäynnin " lisämaksu" . Mielipiteitä.

Vierailija
15.06.2007 |

Olin kampaajalla, ja kun kampaaja siinä kuivaili hiuksiani, hän kysäisi saisiko tehdä minulle kampauksen. Hänellä oli mielessä joku joka sopisi minun hiustyyliini. No, sanoin että tottakai, ja kampaus tehtiin. Sitten kun piti maksaa hän ottikin lisähinnan kampauksesta!! Olenko väärässä että kampauksesta rahan ottaminen oli outoa, koska hän itse sitä ehdotti.

JOs kukaan ymmärsi:), mielipiteitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina nolottaa olla heti kysymässä joka asiasta että paljonko se maksaa, mutta tuollaisten tapauksien takia on pakko ottaa asia aina puheeksi. Olisin varmaan itse maksanut ja sanonut etten ymmärtänyt että tämä maksaa kun ei ollutkaan puhetta. enkä ikinä enää menisi sinne kampaajalle.

Vierailija
2/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei olisi kysynyt niin et olisi velvollinen maksamaan. Kannattaa aina kysyä että tuleeko samaan hintaan vai ei, niin ei sitten tarvitse kassalla ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan kampaaja, joka aina halusi hiustenleikkuun yhteydessä harjoitella juhlakampauksia hiuksiini. Tottahan se mulle sopi! Koskaan ei ottanut mitään lisähintaa ja pinnit palautin aina seuraavalla kerralla.

Vierailija
4/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn aina tuleeko lisämaksua, koska se vaihtelee paikoittain. Jossain sain jopa pesun ja maksoin vain leikkaushinnan.

Vierailija
5/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanot että laita vaan, niin olet sitä mieltä ettei tarvitse maksaa, koska kampaajahan sitä ehdotti...

Vierailija
6/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla normaalitaksaan kuuluu pesu, leikkaus ja kampaus, enkä mä nyt vähempää haluaisikaan. Joillain jokaisesta pitää maksaa erikseen. Joissainhan pitää suurinpiirtien hoitoaineestakin maksaa erikseen. Mutta kyllä yleensä kannattaa kysyä, että kuuluuko hintaan jos ehdotellaan jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Vierailija
7/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat olevan aivan toiselta planeetalta, kuin minä asiakkaana. Miten voidaan periä suurta lisämaksua esim kahdesta suihkauksesta hiuskiinnettä? Eihän se käytännössä maksa juuri mitään. Usein rahastuksen makua.

Vierailija
8/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄHÄN eri asia..

Vierailija
9/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätyö kuin lisätyö. Vai luuletko, että jos menet kampaajalle ottamaan sen pelkän kampauksen sen saisi ilmaiseksi?

Vierailija
10/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisätyö kuin lisätyö. Vai luuletko, että jos menet kampaajalle ottamaan sen pelkän kampauksen sen saisi ilmaiseksi?

Ei, en luule. mutta onhan tuo nyt eri asia.

Vierailija
11/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kuka teistä tekee ilmaista työtä?

Vierailija
12/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilija on kysynyt että tuleeko jälkiruokaa. ;)

Vierailija
13/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä olikin joku uusi yrittäjä, joka kampasi minut. Oli happamahkon oloinen, suihkautteli kaikenlaisia lakkoja ja kyseli, että laitetaanko, föönaili. Sitten tuli maksun aika, ja maksu oli selvästi aiempia kertoja suurempi. Kyselin siitä vähän, mutta oli töykeähkö, toiset kampaajat seurailivat sivulla, kun näkivät, että olin tosi tyytymätön käyntiin, vaikka en mitään suoraan sanonutkaan. Sen jälkeen en paikkaan enää mennyt ja opin, että oletan kampaajalla aina, että kaikki aineet ja föönaukset ym. laskutetaan erikseen. Silloin en sitä näin tarkkaan tiennyt. Olisi kyllä asiallista kampaajan kertoa selvästi, että jutut maksavat, myös pikkujutut.

Vierailija
14/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kampaaja pesee ja suihkauttelee lakkaa ilman eri hintaa. Maksun kysyminen on jotenkin noloa. Tai siis kyllä sitä nyt yhdestä ja kahdesta asiasta vielä kysyy, mutta sitten menee noloksi.

Täten ehdotan, että kampaamot kirjoittavat hinnastonsa alle selvän lapun, minkälaiset palvelukset ja aineet kuuluvat perushintaan.

Vierailija
15/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te märissä hiuksissa kadulle lähde tallustamaan?? Mun mielestä on käsittämätöntä, että jostain föönauksestakin otetaan jossain joku lisämaksu!! En tajua.... Kyllä mulla aina, kun menen kampaajalle ottamaan leikkauksen ja raidat, niin oletan, että saan siihen hintaan myös pesun ja föönauksen! Vaikka ne maksaisikin, niin fiksu kampaaja on ne sisällyttänyt siihen hintaan, eikä ala niistä jotain ihme ylimääräisiä maksuja ottamaan.

Vierailija
16/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tähän menee 5-10 minuuttia. Kyse ei siis ole mistään 2 tunnin juhlakampauksesta vaan siitä että jätetäänkö tukka suoraksi, jos olen menossa vaikka heti suoraan kotiin tai salille, vai haluanko siihen jotain viimeistelyä. Olisin kyllä itsekin luullut kampauksen kuuluvan hintaan, mutta varmintahan on aina tarkistaa.