Missä on Raisa Räisänen? Mitäköhän hänelle tapahtui?
Kommentit (13)
Vierailija:
Ja mitähän tapahtui sille Haamupoika Jussille?
-99 oli mulle aivan kamala vuosi henkilökohtaisestikkin, siten varmaan tuo Raisankin tapaus on jäänyt niin hyvin mieleen ja muistan kaikki mitä siitä on tiedotettu.
todella realistista, että Raisan äiti puhui mennessä aikamuodossa kun kertoi tyttärestään. Ovat jo antaneet Raisan ns. mennä. Ja äiti puhui siihen malliin, että osaa jo elämästä iloita ja näkee muutakin kuin Raisan puuttumisen. Voimia vain heille, toivovat varmasti että ruumis löytyisi ja tulisi loppu arvailulle.
Voiko ystävät jo olla unohtaneet Raisan?
Olen usein miettinyt miksi vanhemmat antoivat tytölleen Raisa nimen kun sukunimi kerran on Räisänen. Jotenkin hassun kuuloista. RaiRäiRaiRäi
Mä en ookaan kuullu/ muista ketään Jussi Neuvosta...
Se jo tekee nimestä kauniin!
Niin surullinen tapaus tämä, ja jäänyt mullakin mieleen niin, että usein tulee sitä mietittyä. Mikä on kyllä ihmeellistä -vieras ihminen kuitenkin. Mutta tapauksessa on jotain niin julmaa... Voiko olla pahempaa kuin että oma lapsi katoaa?! Itse en pahempaa keksi. Totuuden selviäminen -oli se miten karmea tahansa- on ainoa vapautus mielelle. En ole uskonnollinen, mutta Raisan vanhempia ajatellessa toivon kovasti siunausta heille...
Mulle kanssa on jäänyt erityisesti tuo katoamistapaus mieleen, olen monesti miettinyt, että miksi. Kyllähän ihmisiä kuitenkin aika paljon katoaa, tosin suurin osa taitaa kuitenkin löytyä.
Tänään illalla on IS:n ja IL:n nettisivuille tullut juttua, että köysi syyllisten ympärillä kiristyy... Uskotaan vahvasti, että Raisa on joutunut henkirikoksen uhriksi. Itse olen aina pitänyt sitä todennäköisimpänä ja ainoana vaihtoehtona. Toivottavasti tapaus vielä joskus selviää.
Se minihame oli liian silmiinpistävä (sellainen just pakarat peittävä malli). Silloin oli niin kylmä ilta, ettei kukaan muu pukeutunut yhtä typerästi. Oli myös hyvin humaltunut.
Kaikki muut lienee jo suljettu pois laskuista. Tänään oli teoria siitä, että olisi raahattu väkisin autoon. Tähän asti olen uskonut, että tekijä on joku tuttu tai ainakin tutun tuttu yms. Tyyliin: kaverin isoveljen kaveri. Toisaalta teininä itsekin hypin ventovieraiden autoon helposti...:(
Ikävä on ja monet itkut itketty.
t: Rassen kaveri
Millainen tyttö Raisa oli? Oliko sellainen " löyhä" moraaliltaan? Lähtikö helposti muiden mukaan?
Vierailija:
Se minihame oli liian silmiinpistävä (sellainen just pakarat peittävä malli). Silloin oli niin kylmä ilta, ettei kukaan muu pukeutunut yhtä typerästi. Oli myös hyvin humaltunut.
Ei tietenkään minihame anna oikeutta tappaa. Mutta minihame päällä Raisa erottui joukosta ja joutui uhriksi.
tapahtumia. Selvittämättömiä ihmiskohtaloita. Miten omaiset, ystävät ym jaksavat...