Loppuviikko SYYS 04
Alkuviikon viimeiset:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10519521&p=&mpage=3&tmode…
Kommentit (31)
Paa maalarinteipit reunoille ja vedä reunoille asti telalla. Näin tuloo nätti reuna eikä hassuja kuvioita sudin ja telan rajapyykkiin.
kraak,
m:)
Onko Puuhamaassa (eli siis huuhaamaassa) mitään tommoselle kovia ääniä sekä ihmisryhmiä pelkäävälle tyypille?
Oootteko käyneet?
m?
Onko Puuhamaassa (eli siis huuhaamaassa) mitään tommoselle kovia ääniä sekä ihmisryhmiä pelkäävälle tyypille?
Oootteko käyneet?
m?
Oootteko käyneet?
m?
Oootteko käyneet?
m?
Maha liian täys pizzaa.Ulkoiltiin,nälkä ja laiskuus yllätti...
Milleniumlapsi:23,9kg ja 122,8cm
Kukkuu:En vertaa mutta kuitenkin ;-))Meidänkin poikanäyttää kovin laihalle ja kaikki housut putoaa jalasta...Teillä kai vyö vaikiona?!
Ynis:Varasin meille Naantalin leirintäalueelta mökin.Halusin sellasen mis on oma vessa ja suhku.On myös pieni keittiö.2vkon aikana 1sellanen mökki oli vapaa ja se la-su.Olisin tahtonu arkipäivänä jos olis ollu edes vähä rauhallisempaa muumimaassa..taitaa kyl heinäkuu olla aika täys jokapaikassa!Sielt on reilu 2km muumimaahan,500m NAantalin keskustaa,uimaranta,leikkipaikka..Saa nähä millanen,mut vaikutti kivalle.
Eli ilmahan on silloin upea..muumeillaan la,iltasella Naantalissa kävellään ja grillaillaan leirintäalueella.Su sitten pysähdytään Turussa kavereilla(jos mies saa otettua yhteyttä heihin)... ;-))
Puuhiksessa käyty mut en osaa sanoa mitään..MEillä kun hvyin vilkkaat ja jokapaikkaan tunkevat lapset ni en todellakaan osaa ajatella millaista siellä on..Ekankerran keskityin kantamaan mahaan(kesällä-04) ja viimekesänä pitämään silmät toisessa lapsessa...
Nyt typy ja mies hereille.jumbo kutsuu..Sain eilen cabrit(miten se kirjotetaa??) ja kengät mut pari toppia tarttis...
Ai nii,eilen soitettii pojalle.Olivat menneet mökille ja hän ei ehtiny puhua ku piti uida ja onkia ja soutaa yms.
jatu
Miehen isä oli meillä viikonlopun, mies lähti poikien kanssa viemään häntä bussille. Eilen oli minun vanhempieni muuttopäivä, nyt asuvat tässä vajaan kilometrin päässä ja pojat voivat kulkea siellä niin paljon kuin tykkäävät :-). Ollaan tosin jätkille terotettu että pitää aina soittaa etukäteen ennen kuin lähtevät että jonkinlainen kotirauha isovanhemmillakin olisi.
Huomenna sitten töihin :-/. Ihan kiva tavallaan mutta kyllä lomakin kieltämättä olisi maistunut. Täytyy yrittää jos pystyisi pitämään tässä jossain välissä viikon tai kaksi kuitenkin. Ehkäpä jopa onnistuisi muutama päivä miehen kanssa yhtä aikaa. No, huomenna yritän selvittää.
G: Mies järjestää. Minä olen huono matkustamaan lasten kanssa, enkä kovin innokas suunnittelemaan ja järjestämäänkään. Mies järjestää, mutta yhdessä keskustellen toki. Tänä kesänä ei ole matkasuunnitelmia.
Milleniumlapsemme kouluuntulotarkastus on vasta huomenna, joten palaan hänen mittoineen huomenna. Arvelisin kuitenkin äkkiseltään että sekä pituutta että painoa on aika paljon ;-).
Mersu, käytiin Puuhamaassa toissakesänä kun Lilli oli vauva. Siellä on (tai oli ainakin silloin) hyvin tilaa ja aika vähän väkeä, joten arvelisin että arempikin lapsi olisi viihtynyt. Jos yrittäisitte osua sinne sellaiseen päivään/aikaan jolloin siellä olisi rauhallista?
Jatu, oikein muistelet että olin jo ehdottomasti päättänyt että nämä on nyt tässä. Mutta luulen että siinä on biologiallakin osuutensa, että jotkut naiset aina jäävät kaipaamaan " vielä yhtä" ... niisk. En saa vietyä kirppikselle lainasta tulleita Lillin 50-80cm vaatteita, ja vaatehuone tursuaa yli.
Kiva että ayapin ja saamuskan kesälomareissut jättivät mukavia muistoja. Saamuska, voimia sisaresi ja hänen lastensa tukemiseen.
Ylihuomenna on sivuaineen viimeinen tentti, menen taas lukemaan...
Puss och kram,
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Huuto keittiössä. Aiheena " minä haluan mannapuurua!" Kun keitettynä on kauraa. Pitänee mennä katsomaan. Josko palaan pian kun vihdoin löysin tuon,mistä kirjautua sisälle. Ollut hakusessa...
T-P
Ihan älyttömän huvittava kuunnella kun Onni lauleskelee liikennelaulua omilla sanoillaan ja kohta " turva verraton" pitää sitten oikein korostuneella pärinä ärrällä (vähän kuin r-vikaisen ärrä) päräyttää. Ja olipa kerran pieni paha noita taipui olipa kerran viivi papanoita.
Pinosta ei mitään mielessä. Jotenkin nää sivut on taas tökkiny, joten en ole päässy kirjautumaan.
No Ankkis menee huomenna uuteen työhön, onnea kovasti!!!
Lomasuunnitelmia meillä ei ole. Ei olla koskaan menty minnekään minkään suunnitelman mukaan, joten paha sanoa kuka päättäis ja varais jne. No, ennen lasta toki käytiin ja mies sitten varaili lennot sun muut. Tää kesä menee töissä, heinäkuun lopulle mulla näillä näkymin osuu pidempi vapaa, sitten mennään katsoon, josko Onni olis jo saanut uuden serkkupojan miehen kotiseudulla.
Ihan himona olen taas vaan lisää istutellut kesäkukkia pihaan. Ja vihdoin sain viimeiset monivuotiset kukat takapihan perältä istutettua etupihan tulppaanien tilalle. Kauan ne siellä lojuikin ja olen niitä jakanut vaikka kenelle - niin paljon niitä oli.
Kun on sisustuskuvia laiteltu, laiteltaisko sähköpostiin kukkapenkkikuvia??? Mua kiinnostais nähdä:)
Nyt pitää mennä. Huomenna vapaapäivä, tarhaan pitää mennä tutustumaan. Nyt vaan on niin, että ekat 2-3 näppylää havaittu Onnissa. Josko se neljännellä kerralla olis saanut tartunnan! Naapurin lapsista nyt toinen, nuorempi on ihan pilkkuja täys.
Palaan paremmalla ajalla.
T-P
Heissan,
Ihania lomatunnelmia syysperheissä, niistä on aina kiva kuulla! Luullakseni lomalta paluuseen liittyy melkein aina sekä ihanat että vähemmän ihanat tunnelmat. T@hden miehen päiväkirja nauratti täällä:D Me päästään kesän tekemis stressistä helpolla, kun on niin kiire, osaa olla onnellinen kaikesta pienestäkin rentoutuksesta:)
Kesän kiireisintä aikaa vietämme, muutoin oikeastaan ihan kiva, mutta miehen kanssa on mennyt taistoksi pari viimeistä päivää, nyt ärsyttää jo pelkästään jos näen koko miestä. Ja anoppi käy myös omilla tempuillaan pahasti hermoon, argh, kraah, plääh. Heh, kiitos, helpotti. Helpotusta on luvassa myös puolen tunnin päästä, kun veljeni tyttöystävä saapuu Motin hoitajaksi seuraavaksi kahdeksi viikoksi.
G: Lomat suunnittelemme yhdessä ja se hoitaa varaukset, kellä on siihen sillä hetkellä eniten aikaa. Yhtälailla jaamme myös muut hoidettavat asiat ja työt, se tekee kuka kerkiää ja osaa parhaiten. Mutta meillä tämä harrastus/yritys/työ vaikuttaa siihen, on pakko hoitaa, joten samalla sitten muutkin. Tänä kesänä kohteena Ahvenanmaa yhdeksi viikoksi hyvien ystävien kanssa ja yksi viikko mennään sinne minne silloin sattuu huvittamaan, mikäli työt antaa periksi. Loma tulee kyllä tarpeeseen.
Torstai ja perjantai pyörähdettiin Helsingissä, kun miehellä oli koulutus siellä. Kotona onneksi sujui kaikki hyvin lomittajalta, vaikka viime hetkeen asti emmin lähtöä. Siksi en syysmammoillekaan,taaskaan, mitään ilmoittanut ja teillä tapaamisia jo tälle viikkoa riittikin. Oltiin siskoni luona, jolla oli sopivasti vapaata. Käytettiin Mottia sadepäivän takia Hakaniemen arena centerin lasten peuhapaikassa, kun ei jaksettu Hoplopiin lähteä. Motti kyllä viihtyi, mutta muutoin ei kyllä ollut ehkä hintansa väärti. Shoppailtua tuli myös ahkerasti, huh, taitaa saada jäädä alet väliin;).
Jos maksais laskuja, kun juttu meinaa lopahtaa aivan kesken.
Kaikkea hyvää!
Aavis ja Motti