***HEINÄhelistimien torstai***
linkki edelliseen : http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10518361&p=1&mpage=7&tmod…
Nyt päätin aloittaa tän päiväpino systeemin, josko vaikka tästä lähtien eka joka aamul tulee kirjoittaa niin aloittaa pinon sit. KUn rupee olee maratooni pinoja.
me eilen lääkärineuvolassa, kaikki ok, eikä kohdunsuulla mitään tapahtunut.
Tänään oli kääntöyritys, mutta sitä ei tarvinnut tehdä.vaavimme oli kääntynyt itse raivotarjontaa..JIPIIIII!!!!! eli nyt odottelemme ihan normaalisti.
nyt pitää lähteä kauppaan...
Liipe ja prinsessa rv 36+1
Kommentit (23)
Vauvan liikkeistä se että maalaisjärjellä ajatellen ei vauva voi IHAN koko aikaa olla liikkeessä, koska välillä vauva nukkuu, ja vauvahan nukkuu aikasta paljonkin. Tietty sitten kun on hereillä liikkuu, potkii, pyörii, möyrii, hikkaa yms...
Onko muut tunteneet vauvan hegitysliikkeitä(tai nähneet)?
Meillä kaveri hengitystä harjoittelee päivittäin ja sen jälkeen hikkaa..
Hyvin näkee kun menee selälleen pötköttelee ja katsoo masua joka nousee tasaisin väliajoin, ihan kuin itse hengittäisi mutta tiuhempaan!
MEidän kaveri liikkuu mielestäni kohtalaisesti, ei superpaljoa, eikä hirmu vähääkään...varmaankin ihan sopivasti!
Kyllä nuo lääkäreiden komentit aina välistä ihmetyttää.. Mutta eipä he sitten joudukkaan niitä asioita miettimään jälkikäteen!
Tänä aamuna ollut taas tuikkaillu ikävästi tonne kohdunsuulle...kun joku tökkäisi puukolla ja vähän pyöräyttäisi...Hyi!Kyllä pitää silloin pysähtyä, kun käy niin kipeesti...Miten teillä muilla....?
Juhannusg. Miten aijotte jussia juhlia?
Me mennään miehen enon mökille saareen ja ollaan vaan ja öllötellään... Grillataan ja saunotaan ja taidanmpa yhden alkoholittoman siiderinkin juopasta, jussin kunniaksi!! :0)
Ajatelkaas kuinka iso jalka pikkuisella jo on... Keskimääräinen vauvan jalan koko rv 35 on 68mm, eli seitsemisen senttiä!!!
no eipäs tässä kummoisempia kuin hyvää viikonloppua ja pikku masuasukeille hirveästi terkkuja! :0)
t.sadetar, eppuli peppuli 35+1 ja esikoinen 03
http://www.nelonen.fi/hauskatnettivideot/arvostele_video.asp?id=341
Käykääs katsomassa miten jonkun vatsassa myllätään... :0)
Meillä ei nyt ihan noin isosti liikkeet näy....
t.sadetar+e
Lumituulille pikaseen: Minullakin melkein joka kerran kun pissattaa/rakko mukamas täysi supistaa! Ja toisinaan sen jälkeen kun nousen istuma-asennosta ylös! Outoa tuo pisu/supistelu! En vaan koskaan ole muistannu siitä neukkarissa mainita että liekkö ihan normaalia!
Nyt aamutoimet kutsuu =) vien tipusen hoitoon 10:neen ja ens viikon toinen saa kotona huilia ja sit vielä yksi viikko hoitoa ja sit lomaillaan! itse otan levon kannalta nämä kaks huili viikkoa tai no teen tekemättömiä hommia ;)
Palailen päivemmällä/illemmalla astialle =)
Olen muuten tosi huono kommentoimaan asioihin, joten yleensä raapustelen vaan omaa napaa :(
Viileän Päivän jatkoja!!