Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++ PIKKUKAKKOSET vko 41 (6. - 12.10.2008) ++

06.10.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tulee plussia heti roppakaupalla ku on hetkenki pois.

ONNEA ROKKIMAMI JA RUU! *halii ja rutistaa molempia*

AIvan mahtavaa! Tää taitaakin olla kunnon plussapino! Vieläkö joku ehtii tänään plussaa?

ON: Se olis ovis niinko käsillä. Aamulla tuntu jo kunnon nippailuja ja eilen tuli limat. kp:t olis 14/26-28. Eilen pupuiltiinkin jo eli ajoitus pitäs ainakin olla täysosuma! Huomenna täytyy vielä varmuuden varmuudeksi vällyjä heilutella ja sitte eiko odottamaan. Miten sitä osais nyt sit unohtaa pariksi viikoksi koko asian? Mä kun aattelen et jos stressaan asiaa ni sitte se se einakaan kiinnity., jos on hedelmöittyny. No joo mut jäädään odottelee..... Hyvillä fiiliksillä mennään!

Sairastelu on vielä meillä kylässä ja oon neljän seinän sisällä jo viidettä päivää ja kohta hajoo kuuppa jo sen takia. Pitäs kait mennä hieman tohon terassille ees istuskelee ni sais raitista ilmaa.

Jep jep, plussia nyt sitten vaan kehiin lisää! Onko teillä siellä o-puolella jo meitä muita odottamassa pino vai missä kirjottelette? Täältä tullaan perässä. =)

Vierailija
22/22 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Rokkimamille ja Ruulle! Tästähän on kehittynyt plussapino, toivottavasti tuo plussaantuminen on tarttuvaa!

Täällä vietetään turhauttavia "välipäiviä", kun tosiaan edellistä ovista ei päästy käyttämään hyväksi flunssan vuoksi. Nyt pitäisi siis odotella viikkoja ennen seuraavaa yrityskertaa, pöh. Oppiipa tässä ainakin malttia, jos ei muuta...

Tilasin ensimmäistä kertaa noita ovis-testejä, kun aloin epäillä että yritellään ihan väärään aikaan. Mun sisäinen kello kun antaa ymmärtää että ovis tapahtuisi jo paljon aikaisemmin kuin se kalenterin mukaan olisi ajankohtaista. Eli nyt sitten testaamaan miten asian laita oikeasti on.

Mukavaa sunnuntaita ja lisää plussia, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla