Apua erokriisissä?
Mies 37v on jättämässä 4 lasta ja talon ja kaiken 24v tyttösen takia. Elämä on kuulemma niin tylsää arjen aherruksessa ja kaipaa hauskuutta ja naurua enemmän elämäänsä.
Olen aivan rikki, sain sairaslomaa viikon ja olen yrittänyt miettiä mihin suuntaan lähden. Omakotitalomme on aivan liian tyyris minulle. Pari päivää on mennyt totaalisessa paniikissa ja olen juuri ja juuri saanut kodin hoidettua ja lapset.
Parisuhdeneuvontaa ehdotin, mutta ajatus ahdistaa miestä. Onko tämä nyt menoa, kestääkö psyykeeni kilpailun tyttösen kanssa jolla kaikki on tietenkin tarjolla iloisena ja vapaana arjen kahleista?
Onko kellään tietoa turunseudulla jostain kriisiryhmästä tai vastaavasta? Onko kohtalotovereita, miten ikinä selviän tästä?
pienin tyttömme on 2v...
Kommentit (23)
viileen asiallisesti, laittaisi hoitamaan täsmälleen oman osuutensa kaikesta. hoitaisin itseäni: puhuisin ystävien kanssa, kävisin terapiassa, kävisin vapaalla. Sitten kun akuutein vaihe ohi ja tyttönenkin ehkä kaikonnut, siirtyisin oikeasti käsittelemään avioliiton tulevaisuutta.
Hyviä neuvoja tullut. Älä tosiaan tee itsestäsi " nalkuttavaa ämmää" , musta ainakin tuntuu, että mies nimenomaan hakee sitä " oikeutta" lähteä tytön luo. Vaikeaa tämä kyllä on. Miten voin koskaan enää luottaa? Entä jos tulee jatkossakin houkutuksia...? Huoh. Enpä ois uskonut vielä pari viikkoa sitten. Ja tosiaan meillä nuorin 9kk, että semmoist auvoista vauvaperheen arkea tännekin. Hitto.
Mimmi
Tai sitten voi olla niin että tästä kotoa on helpompi lähteä töihin yms. Eli siis ei tunnukaan olevaan halukas tällä hetkellä lähtemään yhtikäs mihinkään.