Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käynnistyskokemuksia, kiitos =o)

Vierailija
12.06.2007 |

Ensi viikon maanantaina kynnistetään synnytys, viikolla 36+4. Kokemuksia, please, miten on mennyt, kun käynnistetään ennenaikaisesti.... Kestääkö kauankin, ennenkui alkaa tapahtumaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei käynnisetty ennen la:ta mutta vastailen kuitenkin..

Eli käynnistelemään alettiin 40+2, käynnisteltiin se päivä ja seuraava Zytotec tableteilla (puolikas 2 kertaa päivässä) suun kautta. Pillerit saivat aikaan pieniä supistuksia, jotka kuitenkin loppuivat aina kun vaikutus alkoi hiipumaan. Sitten olin kaksi päivää kotona (viikonloppu). Maanantaina ja tiistaina molempia suun kautta Zytotecin puolikkaita kolme kertaa päivässä, jo hiukan voimakkaampia supistuksia. Tiistaina aamulla katsottiin ekaa kertaa kohdunsuun tilannetta, oli pehmentynyt ja jotenkin laskeutunut, auki kahdelle sormelle, mutta jatkettiin vielä pillereillä. Ti-ke yönä supisteli sen verran että en pystynyt nukkumaan mutta ei nyt varsinaisesti sattunutkaan. Ke aamulla taas katsottiin tilannetta, auki väljästi kahdelle sormelle ja pehmentynyt lisää. Sain itse valita jatketaanko pillereillä vai otanko tipan. No otin tipan kun tuntui ettei mitään tapahdu. Siitä alkoivatkin sitten puolen tunnin päästä oikeat supistukset, synnytyksen kestoksi 10h 14min. Viikot siis silloin 41+1. Synnytys sujui hienosti, jäi tosi hyvä kuva. Käynnistely oli hiukan pitkästyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän