Mitä luulette, minkä ikäisiksi asti voivat sisarukset asua samassa huoneessa?
Ikäeroa kaksi vuotta, ovat nyt 3- ja 5-vuotiaat poika ja tyttö.
Kommentit (12)
rauhallinen nurkkaus muualla. Kaksi poikaa/kaksi tyttoa voi olla vaikka kuinka pitkaan, mutta poikaa ja tyttoa en pitaisi samassa huoneessa paljon vanhemmiksi kuin 5 ja 7.
alkavat olla erikseen molemmilla. Poikaa ei vielä yhteiselo ole häirinnyt. En tiedä, olisiko tilanne toinen jos vanhempi olisi poika ja nuorempi tyttö.
Hyvin menee, ekaluokkalaisella on oma nurkkaus missä pöytä ja läksyrauha on sovittu, silloin pikkuveli joko lukee tai leikkii toisessa huoneessa. ei ole ollut ongelmia ja näin jatketaan vielä pari vuotta ainakin..
Eli jonnekkin tuonne kunnes ovat 10- ja 8-vuotiaat. Mietiskelen tässä vaan, että milloin täytyy alkaa etsimään uutta asuntoa.
ap
Tytöt 12v ja 11v ja poika 10v.
Jonkunlainen ratkaisu tilanteeseen ehkä kohta pitäisi keksiä... joku muu kuin uuden asunnon osto ;)
Onko teillä ilmennyt ongelmia yhteisestä huoneesta? Onko jokaiselle oma koulupöytä huoneessa?
Nykyään on perheillä niin hulppean kokoisia asuntoja, että tuntuu menneen jo yli koko homma. Jo vastasyntyneellä on oma huone...pöh.
ap
tyttö ja poika samassa huoneessa. Meillä kaksi tyttöä jakavat huoneen ja poika ja tyttö toisen.
Kaksi tyttöä-yhdistelmä on meillä se huonompi (kun kaksi täysin eriluonteista ja keskenään paljon riitelevään on yhdessä 24h).
Jossain vaiheessa meilläkin tulee jako, muttei kyllä ensin pojan ja tytön sopuisaan huoneeseen.
tai jotain.. ? Veljeni on 3 vuotta nuorempi.
Koululaisilla (eri sukupuolta) olisi omat huoneet hyvät jo leikkienkin kannalta - en olisi välittänyt itse leikkiä barbileikkejäkään isonveljen ilkkuessa kavereidensa kanssa.
Mä en ymmärrä näitä perheitä, joissa lapsilla jatkuvasti todella rankkaa toraa keksenään.
Hyvin meni, ei valittamista. Murrosikä kun pukkasi päälle, vähän tuli kränää, mutta pääasiassa mainiosti.
Oltiin sen jälkeenkin usein toisillamme yökylässä. Sitten kun mä olin jotain 13 niin aika visusti oltiin huoneissamme yöt. Joskus kun vanhemmat riiteli, niin nukuttiin vierekkäin. Mä olen tosi läheinen mun veljeni kanssa.