Laihdutuslääkkeistä
Onko jollain kokemusta että jostain olisi oikeasti ollut jotain apua laihdutuksessa? Vai ovatko kaikki vain huijausta?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2012 klo 14:58"]enää saatavissa muuta kuin rasvasieppareita? Vähän hirvittää noi rasvaruikut.. Reductil oli tosi tehokas, laihdutin sen avulla 25kg, mutta pirulainen lähti markkinoilta..
[/quote]
Käytin tätä kuukauden. Maksa oli tuhoutua. Onneksi muun asian vuoksi otettiin verikokeita. Alat arvo oli jo yli 400
Mun duunikaverille kirjoitti työterveyslääkäri Zenical -nimistä laihdutusvalmistetta, on ilmeisesti jonkinlainen rasvasieppari. Työkaveri on laihtunut todella paljon, useamman kymmentä kiloa. Lähtöpainoa oli hänellä arviolta n. 100 kg ja alkaa olla nyt normaalimitoissa. Kertoi, että jonkinlaiset "rasvapierut" ovat pahin sivuvaikutus, eli kai se rasva mikä ruuasta ei imeydy, puskee suolistosta sitten läpi. Vuodessa on laihduttanut itsensä normaalipainoon.
Meinaan itsekin pyytää ko. lääkettä kun imetys loppuu. Mullakin on runsaasti lähtöpainoa.
Mihin tästä ketjusta on hävinnyt viestejä?
Mene vaan reippaasti ja avoimin mielin hakemaan laihdutuslääkeresepti. Ylipaino on vaaraksi sydämelle. Ilman reseptiä saa Apteekista Alli ja Orlistat Sandoz 60 Mg. Tsemppiä!!!
Kokeilkaa apteekista Guarem-rakeita.
Nyt oli kyse LÄÄKKEISTÄ, nuo rakeet eivät ole lääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse LÄÄKKEISTÄ, nuo rakeet eivät ole lääkkeitä
jaa.. On se ainakin lääkeinfossa määritelty siksi:
Ota tätä lääkettä juuri siten kuin tässä pakkausselosteessa kuvataan tai kuin lääkäri tai apteekkihenkilökunta on neuvonut sinulle
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.03.2012 klo 14:58"]enää saatavissa muuta kuin rasvasieppareita? Vähän hirvittää noi rasvaruikut.. Reductil oli tosi tehokas, laihdutin sen avulla 25kg, mutta pirulainen lähti markkinoilta..
Käytin tätä kuukauden. Maksa oli tuhoutua. Onneksi muun asian vuoksi otettiin verikokeita. Alat arvo oli jo yli 400
Kysyin farmaseutilta näistä niin sanoi juuri että älä syö niillä menee maksa pilalle.
Aloitin viikko sitten ton orlistat sandoz 120 mg... ekana päivänä ei mitään, tokana päivänä heitti sitten rasvat paskan mukana, kolmeen päivään ei mitään, tänään sitt taas rasvat paskan mukana. Syön rasvasta ruokaa. Ekana päivänä lähti ennätysmäärä miiten kusta , tais tulla aivoista ulos... eilen särki pirusti alaselkää ja tänään jyskyttää päätä... kroppa huutaa ruokaa enemmän... vaikka mitään en oo muuttanut syömisessä kokeilu mielessä..
Mutta pirunmoisen selkäkivun ja pääsäryn oon saanut tän aikana.
Paino on aivan sama kuin viikko sitten.. eli vaikka kaks kertaa rasvat tulleet ulos niin eipä oo grammaakaan auttanut.
Ens viikolla opettelen syömään kevyemmin.. ja kun hallitsen sen.. jää lääkkeet syrjään. Valitettavasti.
Ei niin tehokasta muuta kuin lisäämään kipuja.
Xenical toimii hyvin. Xenical ilman reseptiä https://fi.treated.com/painonpudotus/xenical#clik
Hei,
Minulla on hyvä kaupallinen kokemus sivuston http://m-pills.com Olen tyytyväinen tuotteiden laatuun ja nopeuttaa niiden palveluja. Ostan täällä koko ajan ja halvalla
Ketju on täynnä mainoksia, joten pahoittelut tällaisen nostamisesta. Ketjussa mainitaan kuitenkin monta ihan apteekissakin myynnissä ollutta tuotetta, jotka ovat ainakin joitain auttaneet.
Kiinnostaisi kuitenkin kuulla, että mikähän mahtaa olla vuonna 2020 laihdutuslääkkeiden tilanne?
Olen itse laihduttanut Alleja (orlistad-valmiste) apuna käyttäen joskus kymmenen vuotta sitten 15kg. Rasvansiepparit toimivat osittain antabus-tyyppisesti, osin ehkä vähän plasebonakin: ruokavalion on oltava vähärasvainen, muuten tulee oireita eli ripulia. Ne sitovat kuitenkin osan siitä vähästäkin rasvasta joka on runsasenergisintä makroa, joten siksi paino tippuu nopeammin. Pitkäaikaisesti sitä ei saa tietenkään käyttää, sillä keho tarvitsee myös rasvaa. Orlistad-valmiste "opettaa" kuitenkin samalla tulevaisuuden ruokavaliota ainakin rasvan saannin ja ruokailun säännöllisyyden kannalta, sokerikoukkuun se ei auta.
Onko uusia kokemuksia aiheen tiimoilta? Luontaistuotteet eivät kiinnosta, niissä vaikutus on mielestäni täysin plaseboon perustuva.
Mä sain Mysimba reseptin. Pari viikkoa vasta syönyt, joten en vielä tiedä kuinka hyvin toimii.
Acai Berry Laihdutuslääke - http://acaiberry900.lv Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!
Ostin just Orlistateja. Jännittää rasvapierut ja -ripaskat 😀
Mysimba reseptilääke toimii, laihtunut nyt viime heinäkuusta 15 kiloa, vie ruokahalun, tosin on kallis lääke. Orlistat ei toiminut ollenkaan minulla.
Otin juuri ekan orlistaatin (darra)pizzan kans. Jännä nähdä, milloin tulee kakka. Ja minkälainen.
Siis ihan tosi ladies!
Ettekö huomaa tuota plasebo-vaikutusta?
"kyllä tää lääke toimii! Syön terveellistä ruokaa ilman rasvaa, pieninä annoksina, jotta oireita ei tule".
No daa, mitä jos vaan söisitte samalla tavalla ILMAN mitään lääkkeitä, laihtuisitte ihan samalla tavalla ja rahat säästyisi. Ei se lääke teitä grammaakaan laihduta, vaan ne muutetut elintavat.
Täysin psykologinen vaikutus tuolla lääkkeellä, mutta jos teille toimii, niin ok. Erittäin hasunkuriselta kuulostaa.