Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokaehdotuksia illaksi?

Vierailija
11.06.2007 |

Mielellään jotain helppoa ja kevyehköä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kahdelle aikuisella tulisi tuo ruoka... Lapsella omat ruoat. Ei siis mielellään makaronilaatikkoa eikä muutenkaan liharuoat uppoa.

Vierailija
2/2 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehautin öljyssä kesäkurpitsasta suikaleita (kuorimaveitsellä, eli ohuen ohuita), valkosipulia, kirsikkatomaatin puolikkaita ja mozzarellapalloja. Mausteeksi vain mustapippuria ja pizzamaustetta. valmiiseen annokseen liruttelin vähän pestoa päälle.



Tai kanasalaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi