++++TONTUT viikolla 24++++
Kävin illalla katsomassa uudet jutut tonttupinossa ja mitä ihanaa löysinkään: Nallukka ja Fudgiliini on palanneet! Kivaa kun tonttuvahvuus alkaa olla taas napissaan!
Bärchenin muutto lähestyy: voimia siihen! Saat sinne uuteen kotiin sitte toimivan nettiyhteyden ja pääset kirjottelemaan niin paljon kun haluat eiks nii! Toi kiertopäivien laskematta jättäminen tietää varmaan hyvää: PUUH.....++++
Luhtavillalla on pallit mahassa! Olikos se niin että teillä on ennestään yks molempia sortteja? Mullahan on myös näin joten kumpi vaan olis tervetullut periaatteessa ainakin. Vaihtelee vähän päivittäin kummanlaisen haluisin. Tietty toiveissa mieluiten suhtkoht terve mutta onhan sillä sukupuolellakin toki merkitystä.
Sohvilla alkaa jännäyspäivät jos ovis on takana päin. Paljon plussatuulia sinne myös++++++
Calle on ollut merellä. Onko teillä (oletan niin) oma vene? Millainen? Mä olen aina tykännyt kovasti merestä vaikka olenkin täältä järvisuomesta kotoisin. Mä olen syntynyt joen rannalla ja pienestä asti ollut kova poika soutelemaan ja melomaan. Aikuisena se on vähän jäänyt..Tai oli mulla entisessä elämässä aivan ihana mahonkivene vm-60 mutta se jäi ex-miehelle. Käytiin sillä lähinnä tossa lähijärvellä trailerin kanssa. Nykyisin se taitaa olla ihan käyttöä vailla kun ex harrastaa vaan moottoripyöräilya ja rallia.
Fudgis mä olin jo ikävöinyt sua! Kiva kun pääsit langoille! Oli niin kiva lukea sun kuulumisia. Hyvä et vauvelilla kaikki okei ja onnea kovasti kodinetsintään!!
Mulla on kahdeltatoista eka neuvola. Taidan alkaa valmistautumaan siihen eli etsin vanhat neuvolakortit ja rokotuskortin ja tietty lääkärin viime viikolla kirjoittaman todistuksen ja kuvat (niissä näkyy ihan mun näköinen möykky, miehen mielestä siis)
Vähän jännittää miten tulen juttuun kätilön kanssa (vai onks ne nykyään aina terveydenhoitajia..) emme tunne ennestään. Tulen vielä tänään kertomaan neuvolakuulumisia jos vaan ehdin.
t. Mannarii
Kommentit (24)
Isukki ja tyttö meni jo saunaan, mua ei saa parveen tällähetkellä kirveelläkään, kun tulee niin hiton huono olo, eli meen vaan viileeseen suihkuun!! Ja nyt nopeesti kirjottelen teille!
Ekaksi mää halaan ja rutistan frankietä *rutistaa lujaa*
Täti on kusipää!! Tässäkohdassa on yleensä vaikea löytää lohdunsanoja, evätkä ne juuri nyt autakaan, mutta parin viikon päästä jo alkaa uudelleen hymyilyttää, ja jännitää, eikö vain!!
Ihanaa, että Fudgin masukki jo kovasti potkii, niitä minäkin jo innolla odottelen...mulla niitä alkoi tunuvasti olla jo viikolla 15...katotaan ja odotellaan!! Joo, onhan niitä vauvoja elossa, jotka on syntyneet viikolla 25, mut aina varmempaa mitä lähempänä ollaan 30 ja mielummin yli!!
Onnea talon etsintään!! kyllä se oikea sieltä vielä vastaan tulee!!
Luhtikselle mukavaa hääjuhlanviettoa!
Mannarii, meinasin just sulta kyselläkin, et joko olette miehuksen kanssa kertoneet lapsille uudesta tulokkaasta, mut sinä kerkesit vastaamaan enne :-) Ja hienosti ottivat!! Sulla on odottamassa monet auttavat kädet tammikuussa!! Ihanaa rippiäistä sun tytölle, ja onnea myös äidille!!
Äitsy löysi vihdoinkin kadonneen mamsellinsa, ja ootte jaksaneet painiakin oikeen kunnolla ;-)) niin sitä pitää!! Kohta jännäillään sun puolesta!!
Mites sohvi ja nallukka????
nyt meen, ennenku parivaljakko tuol saunas hermostuu!!
nonuli ja justiina 12+1
Taas se alkaa viikonloppu olla kohta ohi. Mulla on tänään työpäivä, joten ei edes sunnuntailta tunnu.
Täällähän on oikein juhlallinen viikonloppu ollutkin. Toivottavasti Luhtiksella meni häät putkeen ja Mannariilla rippiäiset! Kiva muuten, että teillä Mannarii nuoriso otti uutisen hyvin. Jännitikö sua kertominen? Noin isoille lapsille se on kuitenkin ihan eri homma kertoa.
).( Tänään paukahti ovistestiin kontrolliviivaa vahvempi viiva. JEEE!! Melkein kun olis raskaustestiin viivan saanut. Eilen oli vähän tummempi, kun silloin edellispäivänä, mutta ei tasavahva kuitenkaan. Mulla meinas jo hermo mennä tän homman kanssa, kun niitä oviskipuja on jo useamman päivän ollut. Onkohan se ovis sitten huomenna vai miten tää menee? Hyvä kuitenkin, kun tuli testattua niin ei tule sitten menkkoja odoteltua liian aikaisin, niin kuin viime kierrossa. Jos nimittäin olis pitänyt arvata niin mä olisin sanonut, että olen ovuloinut jo. Mun kierto on näköjään muuttunut pidemmäksi. Mistä lienee johtuu tollanenkin juttu. Meidän täytyy näköjään miehen kanssa urheilla vielä muutama päivä. Alkaa vähän oleen ylikuntoa. Pakko kyllä myöntää, että eilinen jäi väliin. Molemmat melkein yhdestä suusta kysyttiin, että onko tänään pakko, ei millään jaksais. Ja ei sitten jaksettu.;) Tulipas nyt omaanapaa hirveesti, sorry siitä.
Äitsy kp18
P.S. Se pesun laskuri lupas mulle ovista 18.6. eli huomenna, joten ei se niin pielessä ollut kuitenkaan.
Kiva lueskella taas juttujanne! Oma palstailuaktiivisuus on vähä laskenut, kun töissä ei kerkeä ja kotikone on jumittanut jo kohta viikon!! Perk..Täytyy ilmeisesti ostaa uusi kone ja/tai käyttöjärjestelmä. Nyt on onneksi läppäri lainassa vähän aikaa ja pääsee jopa kirjoittelemaan :)
Äitsylle onnittelut oviksen pongauksesta! Eikös se ovulaatio tapahdu jotain 24-36 tunnin kuluttua siitä kun viivat ovat pamahtaneet tikkuun..? Toivottavasti olette jaksaneet pöllytellä peittoja ;)
Fudgikselle onnea talon metsästykseen! Jos uutta omakotitaloa haette, niin tuskin paljon alle 200 000 ¿ selviätte. Kauheeta mutta totta!
Frankielle toivon parempaa fiilistä ja onnea uuteen kiertoon. Eipä tässä muu auta, kuin katsoa eteenpäin ja toivoa parasta!
Luhtiksella ja Mannarilla on ollut kesäjuhlia, kivaa! Kuis teillä pippalot sujui? Olin itsekin perjantaina firman kesäjuhlissa, ihanassa paikassa meren rannalla. Täytyy myöntää että oli oikein riemukas ilta, seuraavana aamuna tuntui, että ehkä vähän liiankin ;)
Mites on Nallukan laita, vieläkö netti pätkii? Tule nyt kertomaan kuulumiset, jos vaan langoille pääset :)
).( Ei mittään ihmeempiä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Täti tulee loppuviikolla jos on tullakseen, toivotaan tietenkin että pysyy poissa!
Ensi viikkoon!
Terv. Sophie kp 26
Terkkuja juhlajärjestelyjen keskeltä! Oikeesti ei olis edes aikaa notkua koneella mutta tulin ihan pikaiseen edes vähän istumaan alas. Sää näyttää hyvälle peukut pystyyn et se olis huomennakin suotuisa!!
Kävin äsken tilaamassa (!!) ja sitten hakemassa aivan ihanan kukkaliataitteen kahvipöytään. Olin tosiaan " unohtanut" tilata sen ja menin yhdeltä tuohon paikalliseen kukkakauppaan (joka siis kahteen auki) mutta silti onnistuin sen saamaan. Ja on siis sieneen tehty korkea jutska josta roikkuu murattia (valkoisia ruusuja ja sinistä jotain) Olin siis onnekas kun viime tipassa viel sain noin hienon. Ei tarvi hakee tien varresta lupiineja.. Tai tarvii: terassille aiotaan laittaa niitä isoon astiaan maahan.
Eilen illalla pidettiin perhepalaveri ja kerrottiin lapsille vauvasta. Yks ei uskonut ja väitti et pilaillaan, toinen alkoi heti vaatimaan et poika sen on oltava ja kolmas meni alkuun mykäksi mutta sitten sanoi et ollaan sen mielestä liian vanhoja isä varsinkin.. Mut KAIKKI kolme oli kyl iloisia!! Oli ihan kiva aamullakin jutella niiden kanssa kaikkia vauvaan liittyviä juttuja. Ne oli kuulemma illalla vielä kun me vanhat oltiin jo menty (hmm..) nukkumaan jutelleet asiasta ja poika 12v oli kertonut isosiskoilleen raskauteen liittyviä asioita mm. sikiöiden kilpajuoksusta (siittiöiden oikeesti). Tytöt olivat kuolla nauruun veikan jutuista..
Nyt taidan palata puuhailemaan. Heipat kaikille ihanille tontuille! Franksu olen pahoillani :( mutta kyl se vielä iloksi muuttuu usko mua!! Jos ei nyt tuu kevätvauva niin sitten kesänyytti ja mikäs sen mukavampaa!!! Hauskoja häitä Luhtikselle! Äitsylle pupuiluiloa!! Fudgielle onnea, jos vaikka sunnuntaina löytyis se teidän koti esittelystä, matkaan! Heipat muille!
Mannarii 8+3