Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vannoutuneille kotiäideille on punainen vaate, jos sanotaan päivähoidon olevan hyväksi??

Vierailija
10.06.2007 |

Jos oikeasti olette niin pyyteettömästi kotona lapsianne hoitamassa, niin miksi pillastutte heti, jos joku näkee päivähoidon hyvänä asiana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä! Lapsi käy 3x vko kerhoa ja on erittäin onnellinen näin!

Kuten koko perhe.

Mua ei kiinnosta muiden valinnat.

Vierailija
2/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että päivähoidosta on hyötyä yli 3-vuotiaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiasiallisesti katson lasta ja yritän päästä päätteelle, kunhan ehdin. Ymmärrän että minun valintani eivät ole pyhiä, eikä maailma pyöri ympärilläni. Joskus haluaisin niin, olisihan se kiva joskus juhlia koko maailman kanssa.

Vierailija
4/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vaihtoehto on aina se päiväkoti??

Vierailija
5/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän valintansa ovat vain ok, eivät maailman parhaita ja ainoita mahdollisia

Vierailija
6/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi olla yhdessä ja samassa ryhmässä, samojen kavereiden ja suht samojen hoitajien kanssa, oppisi tiettyyn rytmiin jne. Olen kokenut viimeisen vuoden tosi rankaksi, kun joka päivä on pitänyt suunnata eri paikkaan lapsen ja vauvan kanssa. Ensi syksynä 4-vuotias menee puolipäivähoitoon päikkäriin ja minä olen kotona reiliun 1-vuotiaan kanssa. Meidän valinta on tämä. Muut tehkööt mitä haluavat.

Vierailija
7/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon ihan täysin, jos joku sanoo että hänen lastensa kohdalla näin on. Minusta se on kaunis tapa sanoa: " joku muu osaa hoitaa lapsiani paremmin, sillä itse en ole oikein onnistunut äitinä."

Ja jos puhutaan isommista lapsista, niin päivähoidossa todella onkin hyviä puolia. Sosiaalisuus ja ikäisten seura on siinä vaiheessa jo tärkeämmät.

Vierailija
8/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarjoan erilaisia harrastusvaihtoehtoja. Tämä on meidän lapsille se maailman paras vaihtoehto, piste. Muiden maailman parhaat valinnat ei kiinnosta.