Elä HEITÄ tupakan natsoja maahan pliis =(
Meidän 2v ehti tänään napata suuhun sellaisen rannalla ollessamme.
Kysyin mitä syöt " tupakkaa vastasi " haistoin suuhun ja tumpinhan hän oli syönyt...
Ikävää ettei ihmiset sen vertaa voi roskiin natsoja viedä- ONKO LIIKAA PYYDETTY ??
Kommentit (24)
Saimme tästä todella mielenkiintoisen ketjun nro 7 ansiosta- voit olla YLPEÄ itsestäsi !
t ap
Ei ne tupakan natsat ole ainoita " vaarallisia" roskia tässä maailmassa. On lasia, muovia, eläinten ulostatta (myös muut eläimet kuin koirat kakkaa), huumeruiskua, kiviä, sun mitä mitä lapset voivat suuhunsa tunkea ja niistä jonkun sairauden saada tai niihin tukehtua.
Itse olen alusta asti opettanut lapselle, että mitään ei ulkona suuhun laiteta ja todellakin valvon koko ajan lasta (2-v) ja häenen tekemisiään. olen myös opettanut mitkä maassa olevat kuuluvat luontoon ja ovat luvallisia koskea ja mitkä ovat roskia ja niitä ei näpelöidä. Ja hyvin on mennyt perille.
Toli olisi ihanaa minustakin, että missään ei olisi roskan roskaa, mutta ehkä niin on sitten kun lapsenlapsemme ovat aikuisia, eli asennekasvatusta kehiin!
niin mitä huomaatkaan? Ketjun jossa joku PUOLUSTAA tupakantumppien maahan heittelyä. Kristus että on idiotismi taas huipussaan! Vaikka olisikin provo niin onhan noita k*sipäitä olemassa oikeastikin, jotka luulevat vastenmielisen tapansa olevan oikeutettu.
Taidanpa poistua taas takavasemmalle. Hyvää illanjatkoa!
rannalla tupakintumpeissa. Minä tumppaan aina samaan kohtaan ja lähtiessäni kerään kaikki roskat ja samalla myös ne tupakintumpit johonkin rasiaan jonka sitten heitän roskiin.
Olemme monta vuotta jo nauttineet auringosta ja uimisesta samalla rannnalla missä suunnilleen kaikki ihmiset ovat tuttuja keskenään. Ne kyllä tiedetään, jotka jättävät roskat jälkeensä. Rannalla ei ole edes roskista enää koska jotkut idiootit katsoivat asiakseen heitellä sieltä roskat maahan liian monta kertaa.