Lue keskustelun säännöt.
pientä vahingoniloa tunnen!
10.06.2007 |
näin kaupassa vanhan työkaverini ja hänellä on 1,5v lapsi ja odottaa toista joka syntyy näinä päivinä. eka oli odotuksineen kuulema vaikea tapaus ja odottaa kauhulla tulevaa! no miksi sitten alkoi leikkiin taas uudestaan!? itselläni on kolme lasta ja sterilisaatio toivottavasti takaa että enempää ei tule! onnea hänelle ja kaikille muille jotka ovat leikkiin ryhtyneet : D
Kommentit (4)
Kateelliselta kuulostat tosiaankin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että olisit tullut hieman katumapäälle tuon sterilisaatiosi suhteen..
minulla itselläni on 4 lasta ja tällähetkellä olen sitä mieltä että tähän lapsiluku jääkin. sterilisaatiota en kuitenkaan tekisi sillä eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka joskus vielä...
Hän tuntee jotain sairasta iloa ja nautintoa kun joku hänen tuttunsa kertoo esim että on raskaana ja niinkuin kerroit, on huolissaan miten jaksaa ym. Tämä kaverini nauraen ivaa sitten mulle että haha vähänkö sille nauran kun sitten ei jaksa..!
En ymmärrä. Mitä iloa sellaisesta on? MITÄ ILOA? Hän saa myös nautintoa monista muista asioista joista koituu joillekin hänen läheisistään harmia tai jopa suuriakin vaikeuksia! En jaksa sitä katsella ja kuunnella. Häneltä puuttuu AITO ja vilpitön myötätunto.