Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkailta häviää perintövero&varallisuuskorotus sakoista, köyhiltä viedään viimeisetkin lantit.

Vierailija
10.06.2007 |

Älkää enää moisia kusipäisiä paskoja äänestäkö valtaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulen köyhistä oloista, ja soisin jokaiselle mahdollisuuden pärjätä elämässään. Eikä tollasta sikamaista rikkaiden loputonta suosimista.

MUTTA! Miksi ei köyhä käynyt äänestämässä??? Nyt voi oikeasti vain syyttää itseään. AIna vaan vingutaan, että ei se mitään muuta, mutta kuten nähdään, kyllä se muuttaa.

Vierailija
2/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on hivenen vaikeaa altavastaajana toimia politiikassa. Suurten puolueiden tuet pitävät huolen, että heidän sanomansa kantaa yli koko maan. Pienet puolueet yrittävät parhaansa, mutta tv-spotteihin jne. ei ole kerta kaikkiaan varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää töissä, älkääkä viekö meidän rahoja kotona makaamalla. Kaikki sossutuet pois, niin työllisyys vähenis nopeasti. Laiskat ei viitti tehä töitä, kun rahaa tulee muutenkin.

Ja hyvä että saatiin tämmönen hallitus, toivotaan samaa ens kerrallakin ni saadaan pummit ja punikit ruotuun!

Vierailija
4/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä, tänäänkin olin töissä ja huomenna menen taas aamusta. Opiskelen myös tässä samalla. En silti koe, että Suomessa on kaikilla yhtäläiset mahdollisuudet koulutukseen saati työpaikan saantiin. Inhimillinen ja kestävä yhteiskunta pitää myös heikompiensa puolta.

Vierailija
5/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä, että jonkun mielestä on oikein viedä perintöveroa!

Mun vanhempani, isovanhempani ja edelleen heidän vanhempansa ovat tehneet *elvetisti hommia saadakseen itsensä elätettyä ja samalla kasvattaneet työllä omaisuuttaan. Ja silti, vaikka ovat veronsa kiltisti maksaneet, valtio vie hirmuset summat välistä, kun joku kuolee. Ja miksi? Siksi että ylläpidetään terveydenhuoltoa, jossa saa jonottaa saamatta lainkaan palvelua. Itse käyn yksityisellä. Ja loput rahoista syydetään periaatejuopoille ja työttömille.

Ja työttömillä tarkoitan niitä, joita ei työ kiinnosta ja makaavat huvikseen kotona, en niitä jotka ovat hetkellisesti työttömiä. Kyllä Suomessa töitä on, kun sitä vaan haluaa tehdä!

Vierailija
6/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi että ylläpidetään terveydenhuoltoa, jossa saa jonottaa saamatta lainkaan palvelua. Itse käyn yksityisellä. Ja loput rahoista syydetään periaatejuopoille ja työttömille.

Ja työttömillä tarkoitan niitä, joita ei työ kiinnosta ja makaavat huvikseen kotona, en niitä jotka ovat hetkellisesti työttömiä. Kyllä Suomessa töitä on, kun sitä vaan haluaa tehdä!

Vierailija
7/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään SKP:n puoluekokouksessa oli paikalla lukuisia ekonomeja, erilaisia neuvoksia ja muuta korkeasti koulutettua väkeä. Hyvinvointi kuuluu kaikille!

Vierailija
8/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

in kummallista!

Vierailija:

Käykää töissä, älkääkä viekö meidän rahoja kotona makaamalla. Kaikki sossutuet pois, niin työllisyys vähenis nopeasti. Laiskat ei viitti tehä töitä, kun rahaa tulee muutenkin.

Ja hyvä että saatiin tämmönen hallitus, toivotaan samaa ens kerrallakin ni saadaan pummit ja punikit ruotuun!

Vierailija
9/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän meillä tämä nykyinen järjestelmä ei millään lailla kannusta edes työntekoon. Hirveästi on nykyään työharjoittelupaikkoja koska työnantajat suosivat näitä, ottavat mieluummin itselle ilmaisen harjoittelijan vaikka pitäisi palkata uusi työntekijä. Sitten raadat siellä harjoittelussa ja joudut vielä turvautumaan sossun apuun kun saat niin naurettavan korvauksen työstäsi.

Vierailija
10/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en käsitä, että jonkun mielestä on oikein viedä perintöveroa!

Mun vanhempani, isovanhempani ja edelleen heidän vanhempansa ovat tehneet *elvetisti hommia saadakseen itsensä elätettyä ja samalla kasvattaneet työllä omaisuuttaan. Ja silti, vaikka ovat veronsa kiltisti maksaneet, valtio vie hirmuset summat välistä, kun joku kuolee. Ja miksi? Siksi että ylläpidetään terveydenhuoltoa, jossa saa jonottaa saamatta lainkaan palvelua. Itse käyn yksityisellä. Ja loput rahoista syydetään periaatejuopoille ja työttömille.

Vierailija
11/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein unohtuu, että palatsit, eduskuntatalo, uima-altaat, oopperatalot jne ovat duunareiden tekemiä. Duunarit ahertavat työssään, porvari ottaa ja antaa potkut, vaikka olisi kaikkien aikojen paras tulos tehty. Porvarille ei mikään riitä, hän haluaa aina vain lisää rahaa.

Vierailija
12/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua ihan perseeltään istuen ja liikelounaalla ollessa.

Vierailija
13/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt ei ollut totta hiveneksikään.

Vierailija
14/14 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää täyttään niitä tukilappujanne kun minä lähden ajeleen ilmastoidulla bemarilla rantabulevardille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi