Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies haluaa ostaa häälahjan kaverin velille jonka häihin meitä ei ole edes kutsuttu!

Vierailija
10.06.2007 |

minusta hieman outoa ja yritin selittää miehelle että se vaikuttaa siltä että ruikutamme miksi meitä ei ole kutsuttu. mies kyllä tuntee siis tämän kaverin velin ja joskus nuorempana ovat olleet paljonkin tekemisissä mutta eivät nyt vanhempana enään. mitä mieltä olette asiasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostaisin? Varsinkin, jos ette ole missään tekemisissä.

Vierailija
2/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tämä tyyppi pitää ihan pienet häät, joihin on kutsuttu esim. vain lähimmät sukulaiset, niin mielestäni on ihan kiva, että tuttava muistaa jotenkin naimisiinmenon johdosta. Itselläni oli pienet häät, joissa oli vain viitisentoista vierasta (sukulaisia ja ristittävän lapsen kummit). Häät pidettiin siis ristiäisten yhteydessä. Mielestäni olisi ollut tosi mukava, jos myös esim. joku kavereistani olisi jotenkin muistanut edes hääkortilla vaikka ei häihin kutsuttukaan. Eri asia on sitten jos pari viettää isot häät ja sinne ei ole kutsuttu, niin sitten en tiedä onko tapana muistaa lahjalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tapa.

Vierailija
4/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi kiva idea! Oikein ajattelevainen mies sulla! En ymmärrä miksi hän ei voisi ostaa lahjaa, kun kerran tietää häistä?!?

Itse olen ostanut monelle ystävälle/kaverille lahjan, vaikka en häihin olekaan ollut kutsuttuna. Minusta on ollut kiva muistaa, eikä tarkoitus ole todellakaan olla " ruikuttaa" ettei ole kutsuttu... Jos niin ajattelisin, en tosiaankaan lähettäisi mitään lahjaa!

Äitini on myös hankkinut lahjat kaikille naimisiin menneille lapsuudenystävilleni, samoin me saatiin minun ystävien vanhemmilta lahjoja naimisiin mennessämme.