Järkyttävän näköistä, kun noi vähän lihavammat pitää lyhyitä toppeja! (ov)
Siis en sano etteikö saisi kesävaatteisiin pukeutua mutta kannattaisi peiliin vilkaista!
Eilen näin taas kaupassa sellaisen tytön (nuoren) että sääliksi kävi!
Maha makkarat roikkuivat shortsien päällä ja toppi oli aivan liian lyhyt.
Ja huom. minäkin olen pullukka, mut en makkaroitani esittele julkisesti. On aika yököttävän näköistä.
Kommentit (18)
KappAhl (tyylikkäitä, hieman pidempää mallia, mutta kapeita), Kaffen paitoja (normaali t-paita).
Ja monen trikoovaatteen kanssa käy niin, että ensimmäisen pesun jälkeen se on lyhentynyt ja levinnyt.
Vaikka olisi se kiva olla itsensä kanssa niin sinut, ettei nyt joskus haittaa vaikka joku muukin sen röllömakkaran huomaisikin. Pitäis enemmän saada sitä " olen hyvä tällaisena kuin olen" asennetta elämään. Ette te tikkulaihatkaan niissä topeissa ja lantiohousuissa näytä kovin hyvältä.
Mutta en minäkään mielellää tikkujani esittele vaan puen päälleni vaatteet jotka myös sopivat vartalolleni.
On tää naisen maailma rankka paikka kun läskiä ei sais olla muka yhtään ja jos sitä ei ole ni ei sekään ole ollenkaan hyvä..
Ja samaa olen katsonut, että miksi ihmiset pukeutuu liian pieniin vaatteisiin?? Siis ihan sama onko ylipainoa edes, miksi pukeutua vaikka koon M vaatteisiin, jos oikeasti on kokoa L tai XL? Ei se näytä hyvälle.
Ja itse siis olen kokoa 52, mutta kyllä minä ainakin löydän ihan muodikkaita vaatteita, jotka ei mene ihoa myöden, niin että ne makkarat jää edes vähän piiloon. Ja että paita ulottuu vähän takamuksen päälle, niin ettei se yli-iso takamus oikein korostu (niillä lyhyillä paidoillahan sitä takamusta nimenomaan korostetaan). Eikä ne ole telttoja! Silloin on liian suuri vaate ostettu, jos se käy jo teltasta :)
Toki joka liikkeessä on tarjolla myös niitä niukempia malleja. Esim. H&M:stä löytyy minunkin kokoiselle vaatteita melko paljon. Kyllähän siihen mahtuu myös niitä niukempia toppeja, joita en itselleni ostaisi.
Itse en niitä " kehtaa" pitää. Käsivarret on niiin paksut, että hihattomassa paidassa tai pelkässä topissa lähtisi minnekään ihmisten ilmoille..
paitsi ehkä jostain citymarketin omasta mallistosta.
Vierailija:
Nykymuoti kun on sellaista, että paidat on niukkoja nakinkuoria.
Nyt kun ylipainoa on reilu 30 kg, käytän sujuvasti hihattomiakin :) Läski mikä läski, kannan siis massani ylpeydellä, mutta kuitenkin tyylikkäästi. En siis napapaidoissa tai muuten kittanoissa vaatteissa :D
Hanki sinäkin ihan oma elämä, jottei tarvitse muiden puolesta hävetä!
En mahanahkaani kylläkään esittele . On vaan ostettava sitä mitä kaupoissa on tarjolla. Isojen tyttöjen puserot sattuu vaan olemaan lähes aina jotain kukkakuvioituja tai muuten outoja.
mutta kun vielä siihen lisätään juuri ja juuri kiinni menevät lantiohousut joista kaikki lantiolle kertynyt ihra tursuaa yli.. *puistatus*
Pikkaisen pitäisi olla itsekunnioitusta jottei ihan mitä vain pue muodin nimeen ylleen..
Nykymuoti kun on sellaista, että paidat on niukkoja nakinkuoria.
Musta kanssa kammottavaa, jos läskit tursuaa housujen ja paidan välistä. Itsellänikin pikkumakkara synnytyksen jäljiltä, ei tulisi mieleenkään esitellä julkisesti...
Vierailija kirjoitti:
KappAhl (tyylikkäitä, hieman pidempää mallia, mutta kapeita), Kaffen paitoja (normaali t-paita).
KappAhlin vaatteet on rumia, poliisin värisiä telttoja! Järkyttävän rumia.. suosittelen Zizzi, Nosh, Ralph Lauren, Anna Field Curvy, Calvin Klein plus jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KappAhlin vaatteet on rumia, poliisin värisiä telttoja! Järkyttävän rumia.. suosittelen Zizzi, Nosh, Ralph Lauren, Anna Field Curvy, Calvin Klein plus jne..
Harhaanjohtava tarkoitin pliisun värisiä 😅
Tai sitten telttamaista ja mummomaista pidempää. Minäkin haluaisin, että löytyisi noita muodikkaita paitoja pidemmässä mallissa, mutta näköjään ei.
Vierailija: