Paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Kommentit (46)
Ihan järjetöntä pitää isoja summia tileillä.
ja että tunnet niin paljon huonosti raha-asiansa hoitavia.
Käyttötilillä vajaa 1000¿, firman tilillä reilut 19 000¿.
Aika köyhää ollut viime aikoina. Suuret menot, pienet tulot. En tosiaan enää nykyään ole mikään saituri. PAITSI että eilinen lotto tarkistamatta. Jospa tilillä ois kohta enemmän. =)
heidän säästötileistään en tiedä kun mummo laittanut. Miehellä varmaan säästötilillä saman verran kun mulla, käyttötilistä en tiedä. Ja molemmat ollaan huonosti palkatuilla aloilla, itse tällä hetkellä äitiyslomalla. En vaan enää uskaltaisi päästää tiliä nollille. Elän ikäänkun rahaa ei olisi säästössä, sitä on oltava pahan päivän varalle. Mutta olen elänyt myös täysin kädestä suuhun että tili on tosiaan ollut nollilla eikä missään ole ollut senttiäkään.
käyttötilillä 1000 e ja säästötilillä n. 280 e. Miehen käyttötilillä n. 1000 e ja säästötilillä 6000 e. Lapsen tilillä 800 e.
t. ei kotiäiti eikä lähihoitsu
oma tili 2,50e
miehen tili n 100e
rahaa tulee viiminen päivä..ja kotona hoidan vuoden ikästä tyttöä..
meni myös rahaa. Keskiviikkona tulee onneksi taas vähän lisää rahaa.
On nämä vapaat viikonloput kalliita...
ja minun käsittääkseni täällä suurin osa on alle 30v
Itse olen parikymppinen ja tällä hetkellä pari tonnia tilillä. Onko tämä mielestäsi jo iso summa?
Vuokrani on kohtuullinen ja elän kohtuudella, mutta en kovinkaan pihistellen. Palkka on oikeasti kohtuuttoman pieni. Silti jää jotain säästöön.. Opiskelijana olisi tietenkin toisenlaista.
viikon päästä tulee palkka kahdelta päivältä, seuraavaksi sitten lapsilisät. Miehen tilillä on n. 10¿. Onneksi ruokaa kaapissa viikoksi, ettei lapset ihan kuihdu..ihanaa päästä töihin syksyllä, jottei koko ajan tarvi elää penneillä, vaikkei palkkakaan ole suuri, muutaman satasen alle 2000¿..Ja eka vuosi varmaan maksellaan hoitovapaalla kertyneitä velkoja pois. =)
Ei ole koskaan ollut niin vähän, mutta kun piti ostaa kasa lippuja NW:n keikoille.
Käyttötilillä tasan 0,81¿
Säästötilillä jotain 6000¿
Toisella säästötilillä jotain 240¿
Vaikuttaa siltä, että av:lle kirjoittaa lähes pelkästään sellaiset, joilla tileillään valtavia summia säästössä (nuoren lapsiperheen mittapuun mukaan). Toisaalta taas itse en tunne lähipiirissäni oikeastaan ketään (tietääkseni) jolla olisi yhtään mitään rahoja tileillään ;) Tuttavani ja sukulaiseni ovat kuitenkin ihan tavallista sakkia, sairaanhoitajia ja insinöörejä. Osa opiskellut yliopistossa, osalla ammattikoulutus ja kaikki elävät ns. kädestä suuhun; tilipäivään mennessä tilit tyhjinä, vaikka useimmilla jo lapsetkin aika isoja tai aikuisia.