Yksi mies kävi muhun kiinni tänään...
Enkä tiedä uskallanko kertoa miehelleni. Se, kun on muutenkin sitä tyyppiä, etten saisi mielellään käydä missään yksin (tai yksin lasten kanssa). Mies haluaa suojella ihan yli, kun mut on jo kerran raiskattu :(. Itse en halua jumittua sisälle, kun mieskin on niin paljon töiden takia pois kotoa.
Tänään tulin vauvan kanssa kävellen kaupasta niin yksi humalainen mies tuli eka kysymään paljonko kello on. Vastasin ja jatkoin matkaa. Mies tuli perästä ja tarttui käsivarrestani ja sanoi, että lähde istumaan mun kanssa bubille. En suostunut ja pyysin miestä irroittamaan kädestäni, että pääsisin jatkamaan matkaa. Mies vaan puristi kovemmin ja sanoi, että anna nyt edes suukko ennen kun lähdet. Sitten sanoin jo kovemmalla äänellä, että laske irti. Kun mies meinas kumartua minuun päin (ja ilmeisesti suudella) niin huusin jo: Laske irti!!! Onneksi siihen tuli sitten toinen mies, joka repi humalaisen siitä pois ja käveli minun kanssa kotiin asti, vaikka olisi ollut menossa ihan toiseen suuntaan.
Ja tämä siis keskellä päivää... Kyllä säikähdin, että taasko...
Kommentit (9)
Olet järjen jättiläinen... Typerästi kommentoitu.
Eli ei todellakaan mitkään paljastavat vaatteet.
ap
No ole sitä mieltä... mut tuomionpäivänä tuut huomaamaan että kirjoituksessani oli pointtia.
Saatana kuiskasi sun korvaan tuon mitä sä kirjoitit.
t:2
vaikka olin pienen lapsen kanssa liikkeellä, niin alkoi juttelemaan ja kyselemään mun puhelinnumeroa ja kun en antanut, tyrkytti omaansa. En tiedä mistä tajusi mun olevan sinkkuäiti (kupla otsalla?) mutta kovasti olisi musta halunnut " ystävän" ... noi " ystävät" tiedetään, mä hyppäsin seuraavan bussin kyytiin vaikka se meni väärään paikkaan..
Ap, puhu asiasta jollekin, se helpottaa oloasi!
Siis että joku on humalaisena tungitteleva. Ei ole minusta kovin vakava asia sellaisenaan kun onneksi päättyi hyvin, joten ei mielestäni tarvitse mainita miehelle jos et tahdo.
Sinusta voi tuntua tosi loukatulta ja pahalta, ehkä menneiden vuoksi tai jotain, mutta suosittelen unohtamaan koko jutun. Niin karulta kuin se voi kuulostaa, niin tuollaista sattuu itse kullekin silloin tällöin. Useimmiten humalaiset ovat vain harmittomia ja tuollaiset yritykset jää yrityksiksi, kuten nytkin. Ei kannata jossitella.
Kakkonen!
Ikinä koskaan milloinkaan ei ole naisen syy, jos mies tekee naiselle väkivaltaa tai koskee häneen sopimattomasti! Vaan kyllä se on ihan sen miehen syy!
Vaatteiden tarkoitus on ihan joku muu, kun peittää vastakkaisen sukupuolen katseilta! Pohjoismaissa ei ole ikinä pukeuduttu peittävästi. Eikä Islaminuskoisissa maissakaan aina.
Sinun kirjoituksesi kakkonen oli törkeä, ja mitä tulee maailman loppuun, sinä voit uskoa omaan Jumalaasi, minä omaani, mutta en silti tuomitse sinua oman minulle vieraan uskonnon takia. Sisareni on kääntynyt islamin uskoon tai palannut siihen kuten sanotte, eli asia on minulle kyllä tuttu!
Kävelitkö puolialasti?
Juuri tämän takia Islamissa naiset pukeutuvat peittäen itsensä ettei vieraat miehet käy lääppimään ja on myös suositeltavaa että mies on mukana ettei kukaan mies pääse häiritsemään.
Niin ku huomasit niin se humalainen jätti sut rauhaan heti ku toinen mies jatko matkaa sun kanssa. Eli tavallaan ymmärrän miestäs.