G: Olitko nuoruudessa " bilehile" ja aina kutsuttu pippaloihin? Vai saitko kuulla vasta myohemmin, kun muilla oli hauskaa taas??
Itse tuossa mietin kun naapurin tytöllä oli bileet, oma tyttöni katseli ikkunasta muiden ilakointia, ei kutsuttu mukaan. Kotoa olisi kyllä lupa tullut. Yhden kerran tyttöni on päässyt mukaan, en tiedä sitten mikä loppujen lopuksi mättää, itse hän vaikenee täysin.
Tuli mieleen, ettei minuakaan aikoinaan pyydetty mukaan puistoihin tms. paikkoihin, vasta nuorena aikuisena sain kokea kunnon bileitä. Olin itse kutsuttu ja pidin poikaystäväni kanssa pirskeitä kadotettujen vuosienkin edestä.
En osannut edes surra, etten päässyt muiden mukaan ylä-aste ikäisenä, niin hyvin olin " syrjäytetty" noista hommista. Kavereita minulla oli ja sitten naureskelin heidän sekoiluilleen, joita he kilvan kertoilivat minulle. Meitä oli ns. kolmen kiltin tytön ryhmä ja keskenämme sitten kokeiltiin miltä se humalatila tuntuu..
Kerro omia nuoruus kokemuksia, olitko bileiden kunigatar aina kutsuttu, menitkö kuokkimaan jne???
eikä kiinnosta vieläkään.