Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerättäiskö tähän vinkkejä miten häätää ampiaisia..

Vierailija
09.06.2007 |

tehoaako niihin yhtään sellaiset sähköiset hyttysenkarkottajat? Tietääkö kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaispesän suulle pölynimurin putki ja imuri käyntiin... kohta surisee pölypussi, perään vain sitten raidia :)

Vierailija
2/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesään vaan myrkkyä joko myöhään illalla tai aikaisin aamulla, jolloin pörriäiset ovat varmimmin kaikki kotona.

Juuri nitistin kuningattaren, joka on pari viikkoa etsinyt pesäpaikkaa ulko-ovien läheisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse siihen käsiksi mitenkään. Hurja surina kuuluu iltaisin ja päivällä luikitaan ovasta sisään ja ulos nopeasti..

Tuntuu jotenkin turhalta suihkuttaa raidia johonkin sinne päin laudoituksen välistä. Se pesähän voi olla vaikka kuinka ylhäällä lautojen takana.

Kohta mun sietokykyni on ylitetty. Vihaan ampiaisia.

t-ap

Vierailija
4/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ok idea, jos olisi pienempi tila.

Vierailija
5/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen kehiin jos ette halua alkaa itse lautoja irrottelemaan.

Me kokeiltiin yhden kerran elämää ampiaispesä pihan nurkassa, mutta toista kertaa ei enää tule. Koirat saivat heti kiukkuiset osumat eikä lapsia voinut päästää pihalle. Ampiaisia oli mieletön määrä.

Vierailija
6/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ystäväni Oulun suunnalta.. :) Tuli vain mieleen. No, onhan ne pelottavia (onneksi koskaan ei minua ole pistänyt). Juju on siinä, että kun amppari ulkona tulee vastaan, se olen minä joka väistän.. ja lujaa. Sisällä ovi kiinni ja mies apuun.

Vierailija
7/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, minäkin väistelen, vetelen breakdance-liikkeitä, nyin ja loikin.

Kunpa olisi joku ultraääni jota voisi luukuttaa ikkunoista niin ampiaiset kaikkoaisivat kilometrin säteeltä. Kuuntelisin sitä korvanapeistakin ulkona liikkuessa...

t-ap

Vierailija
8/8 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulloon laitetaan vaikka sokerivettä tai muuta makeaa juotavaa-ne ampparit lentää sieltä pohja-aukosta sisään juomaan ja jäävät sinne nalkkkiin kun eivät tajua tulla sieltä ulos. hyvä pyydys mökillä ulko-oven lähellä ja joka kerta sinne mennessä vesi mustana hukkuneita. TOIMII

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi