Saako todella kuivat jalat/kantikset ITSE hoidettua kesäkuntoon?
Kommentit (7)
Vierailija:
ei ihan hoitolan tasoista mutta leikkaa paksut kovettumat kynsisaksilla pois ja lopuks raspaa hyvin. Kylvetys ja kuorinta ja joka ilta paksua rasvaa paljon ja sukat jalkaan. Pehmenee ne:)
Hui! Aika hurjia neuvoja. Just luin yhdestä apteekin julkaisusta kun jalkaterapeutti antoi neuvoja. Hän kyseenalaisti jopa jalan kylvetyksen ja raspauksen. Tavallinen pesu riittää ja raspaus voi kiihdyttää ihon kasvua entisestään.
Hoito aloitetaan erittäin rasvaisella perusvoiteella, mieluiten apteekista jopa 60% rasvaa. Rasvaa reilusti jalkaan, kelmua väliin ja sukka päälle yöksi. Päivittäinen hoito tehoaa parissa viikossa. Jos se ei auta, niin yhteys ammattilaiseen.
Laita illalla paksua, rasvaista voidetta kantapäihin toooosi paksusti, kietaise päälle kelmua (sitä tavallista keittiökelmua) ja vielä sukat yöksi jalkaan, niin aamulla jalat on jo paljon paremmassa kunnossa. Toimii, kokeiltu on!
Tehoaa juuri niinkuin lupaavatkin! Kolmessa päivässä huomaa eron selvästi, viikossa jo paaaaaljon parempi (mulla toinen kantapää niin huonona, ettei se mennyt viikossa kuntoon, toinen meni). Irrottaa kuollutta ihoa myös pehmittämällä sitä, jonkun ajan jälkeen kuollut iho hankautuu sellaisina rasvapalleroisina pois, alla on terveempää ihoa.
Suosittelen!!!
Ei muuten tarvitse mitään muuta tehdä!
ettei siis tarvitse edes sukkia laittaa yöksi tmv, puhumattakaan mistään kelmuista, vaikka mä laitoin kun inhottaa mennä lakanoiden väliin rasvatuilla jaloilla.
Olen nyt laittanut sitä kolme kertaa ja kantapäät on aivan eri hantissa kuin ennen rasvausta.
Voide imeytyy nopeasti eikä jätä jalkoja tahmaisiksi, kuten monet muut rasvat tekevät.
Toimii ihan oikeasti, kannattaa kokeilla.
Vierailija:
Olen nyt laittanut sitä kolme kertaa ja kantapäät on aivan eri hantissa kuin ennen rasvausta.
Voide imeytyy nopeasti eikä jätä jalkoja tahmaisiksi, kuten monet muut rasvat tekevät.
Toimii ihan oikeasti, kannattaa kokeilla.
ei ihan hoitolan tasoista mutta leikkaa paksut kovettumat kynsisaksilla pois ja lopuks raspaa hyvin. Kylvetys ja kuorinta ja joka ilta paksua rasvaa paljon ja sukat jalkaan. Pehmenee ne:)