Kerro jotain tosi ällöttävää miehestäsi
Kommentit (19)
Ja liimaa ne löydöksensä aina minne millonki. Sohvan alle, pöydän alle ym..
Jos ei tee noin niin vähin tään viiden minuutin välein pitää se käsi kuitenkin sinne housuihin tunkea. Meidän tummansininen sohva on miehen jäljiltä lähes valkea, miehen päästä lähtee aivan uskomaton määrä hilsettä (psoriasis). Onneks tuo vaiva näin kesäisin helpottaa...
Jostain syystä hän ei suostu käyttämään kertakäyttöisiä, vaan kangasnenäliinoja, jotka pyykissä tosi yöks:(
Yhdessä oltu jo 9 vuotta kuitenkin eli olisi varmaan jo paljastuneet hirveät tavat jos olisi...
Käsi jatkuvasti housuissa ja kaivelun jälkeen haistelee sormiaan ja jatkaa taas kaivelua ja haistelee taas... Tätä jatkuu... YÖK!
Pitäkää tää ällö ketju ylhäällä! (ei mun mies sentään kamalimmasta päästä ole:) )
Lorottaa kuuluvasti kun käy pissalla ja unohtaa aika usein pestä kätensä kun käy vessassa. Lisäksi sen vatsa on jatkuvasti sekaisin ja siksipä haisee kun päästelee kaasuja.
kaivaa nenää, niin antaumuksella että saa sen vuotamaan verta. Pyyhkii niitä räkäklimppejä myös tuolien alapuoliin jne, yöks.
Olen jälleen kerran NIIIN kiitollinen hyvätapaisesta, suorastaan herrasmiesmäisestä puolisostani.
kasvoistaan ja haarovälistä ja syö sitten ne tuotokset kun on ensin repiny ihan verille. Laittaa ketsuppia KAIKKEEN ruokaan, myös kaurapuuron ja pannukakun päälle. Paskoi kerran minun vanhempieni luona krapulassa housuunsa . Ihana mies.... voi vee...
tänään oli kaivanut jostain jalkaansa boxerit jotka olivat liian isot ja roikkuivat puolitangossa niin että persvako paistoi paljaana...
nuorempana kun veti joskus ihan perskännit niin saattoi kusta unissaan sänkyyn, olipa tosi kiva herätä ihan litimärässä sängyssä...
Aina kun yritetään jonnekin lähteä, miestä pitää vielä odottaa, kun hän käy " vähän tuolla noin" eli taas kakalla.
Puristelee myös finnejä takamuksestaan ja esittelee miten mahtavasti puhkes ja miten kipeä on.
tehnyt näin jo viidessä eri vuokra-asunnossa. onnea uusille asukkaille.
kerran yritin vessassa pissata sen päälle, mut eihän siitä mitään tullu.
Asuntomme on täynnä mustia karvoja :((
Siis niitä karvoja saattaa pudota ihan kävellessä..yäk!!! Sängyt täynnä sellaista mustaa karvaa...jne...
Olen kyllä sanonut että mielelläni pesen pyykkiä, että ei haittaa vaikka vaihtaisi jopa kahdesti päivässä.... :/