Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visulahdessa käyneet, kertokaa kokemuksista!

Vierailija
08.06.2007 |

Me olemme kesälomalla menossa käymään 4 lapsen kanssa. Vanhin 11v ja nuorin 3v. Onko paljon puuhaa tuolla ikähaitarilla? Entäs mökit, millaiset ovat yöpyä?

Kiitos jo valmiiksi =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uiminen on kivaa ja muutakin hommaa riittävästi. Mökiestä ei tietoa, kun ollaan vaunun kanssa oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se paikka oli ihan RÄJÄHTÄNYT! Ei todellakaan vastannut sitä kuvaa minkä mainoksista saa! Kaikki repsotti ja oli kulahtanutta! Ei mennä toiste! Leirintämökki oli kallis ja tosi ankea, kuin vanha leikkimökki! (Joo, ja mä olen tottunut aika sissimeininkiin eli en ole mikään hienohelma!) Rahastuksen makua. Tiedä sitten ovatko viime vuonna rempannu.

Vierailija
4/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja se paikka oli ihan RÄJÄHTÄNYT! Ei todellakaan vastannut sitä kuvaa minkä mainoksista saa! Kaikki repsotti ja oli kulahtanutta! Ei mennä toiste! Leirintämökki oli kallis ja tosi ankea, kuin vanha leikkimökki! (Joo, ja mä olen tottunut aika sissimeininkiin eli en ole mikään hienohelma!) Rahastuksen makua. Tiedä sitten ovatko viime vuonna rempannu.

Vierailija
5/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siistiltä se leirintäalue näytti, ei kyllä majoituttu siellä kun ihan päivän reissu tehtiin mökiltä käsin. Lapsille oli paljon puuhaa, eivät olis malttaneet illalla lähteä pois. No wc:t oli toki vähän rähjäiset, mutta katsottiin sitä läpi sormien. Voisin kyllä suositella ko. paikkaa.

Vierailija
6/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kayty. totta on, etta on vahan rajahtanyt ja kaipaisi jotain uusia vetonauloja seka perusparannusta ja siistimista, mutta ei mikaan pahasti rahjainen kuitenkaan ole !!!

mokkeja ovat tuttavat kehuneet kivoiksi. vahakabinetti on vahan aneeminen, mutta ihan hauska. lapset rakastivat paikassa uimista, likumakia, mopoja ja autoja ... eli he tykkasivat mika oli paaasia. terasstit ovat ihan kivoja ja leirintaalue kohtalaisen vilkas.

Vierailija
7/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin aiempaan viitaten, että mikä visulahden lähiympäristössä oli luotaantyöntävää?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi