Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseruskettavista!!!

Vierailija
08.06.2007 |

Saako myös sellainen henkilö rusketuksen, joka ei auringossa rusketu, vaikka kuinka makaisi? Haittavaikutuksia? Mitä merkkiä suosittelisit? Ovatko nuo uudet, kevyesti ruskettavat voiteet hyviä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan kuoria ja puhdistaa ihon ennen laittoa ja tarkasti ja tasaisesti levität, ettei tuloksena ole oranssin laikukas taideteos. Nim. kokemusta on, eikä mitään positiivisia.

Vierailija
2/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

doven hieman päivettävää vartalovoidetta. parissa päivässä alkaa jo näkyä ihan kivasti. haisee iholla kyllä eltaantuneelta ja kuivuu hitaasti, mutta tulos on kiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla makaamassa. Joskus kokeilin jotain muuta joka oli mukamas tehokkaampi mutta aivan kamalaksi tuli iho. Kyynärpäihin meni myös sitä ja olivat koko kesän aivan mustat. Doven voiteesta ei tule mitään väriläiskiä ainakaan minulle, toki tuloskaan ei näy samantien vaan vasta muutaman käyttökerran jälkeen.

Vierailija
4/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen kokeillut Garnierin suihkutettavaa, mutta sillä tuli liian oranssi ja läikikäs lopputulos. Sekoita vaikka puolet itseruskettavaa ja puolet kosteusvoidetta aluksi, jos arveluttaa.

Vierailija
5/5 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaahtoa ja helppo levittää, ei haise pahalle, vaikka kasvoissa on.

Nyt olen käyttänyt jalkoihinkin, kun ne ei rusketu mulla millään. Käytän alle kosteusvoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi