Kun käytte neuvolassa vaa' alla niin katsooko terkkari lukeman vai kerrotko itse painon?
Kommentit (7)
Meillä paino pitää itse aina huutaa sieltä toiselta puolelta vastaanottohuonetta, ajattelin vaan, että mitenkäs muilla.
ap
Vierailija:
Meillä paino pitää itse aina huutaa sieltä toiselta puolelta vastaanottohuonetta, ajattelin vaan, että mitenkäs muilla.ap
Kokisin todella loukkaavana jos th katsoisi asiakseen tulla oikein vahtimaan etten valehtele. Silloin kävisin varmaankin kotona vaa' alla ja kertoisin painoni, uskoi th tai ei (enkä todellakaan valehtele, mutta aikuiseen ihmiseen pitää olla sen verran luottamusta ettei tuollaista tarvitse kytätä).
Olin tällä viikolla ekaa kertaa neuvolassa ja th sanoi, että hän menee nyt tarkistamaan pissanäytteen. Sitten tuli takaisin ja sanoi että ok on.
Eli mitä se th siitä tarkistaa? Mä en oikein käsitä. Ottaa jotain lisänäytteitä vai kattoo että väri ok eikä verta, vai siis mikä sen homman idea on? Sori tämä tyhmä kysymys, mutta esikoista odotan ja kaikki ihan uutta.
Proteiinit ja sokerit näytteestä kai tarkistetaan. Ei ole koskaan mitään ollut niin en ole ihan varman :o)
Entisessä kotikaupungissa ei koskaan tultu viereen seisomaan.
Ikäväähän se on, että satun kuulumaan ihmistyyppiin joka tursuaa ja pursuua joka suuntaan raskausaikana, mutta ei se minua niin häiritse että tuntisin tarvetta holhoukselle. Minua ei siis paina lisääntyvät kilot. Kokemuksesta tiedän, että ne myös lähtevät.