Pahoinvoinnista!
Hei!
Kirjoittelen tänne taas, Onko kenelläkään muulla käynyt näin: aivan alkuraskaudessa oikeastaan viikolta 5 asti olen voinut aika huonosti varsinkin aamuisin.. oksensin melki joka aamu.
Nyt tuntuu siltä että pahoinvointi on vähentynyt.. en ole oksentanut muutamaan päivään. Välillä tulee ajoittain huono olo, ja yökkäsen pari kertaa mutta menee sitten ohi. Nyt tuntuu että kokoajan olisi nälkä.
Kuuluukohan asiaan. Silloin kun olin säännöllisesti pahoinvoiva niin tiesin että kaikki on hyvin, nyt en ole enää varma. Rinnat ovat kyllä todella turvonneet ja painavat, ja väsymys vaivaa. Voiko pahoinvointi loppua jo näin varhaisessa vaiheessa? Nyt mulla pitäisi olla viikkoja 8+3. Pitäisikö jo varailla aikaa yksityiselle ultra käyntiin. Mulla on neuvola ensi maanantaina mutta siellä ei kai ultrata.
Kiitokset vastauksista! Mukavaa torstai illan jatkoa!
Kommentit (2)
Mulla pahoinvointi alkoi yhtäkkiä rv 7+2 ja aivan yhtä äkillisesti myös loppui kestettyään vain kymmenen päivää. Väsymys jatkui.
Ja ihan hyvin meni, poika 7kk tuhisee tuolla sängyssään.. :)
Eiköhän se sullakin normaalia ole. Onnea odotukseen!
Yhden raskauden kokeneena ja nyt toista aluillaan kokemassa voin sanoa, että ole huoleti, normaalia on! =)
Yökötykset ja pahat olot tulee ja menee. Ekassa raskaudessa tuntemukset oli välillä voimakkaampia, välillä ei ollut oireita. Välissä saattoi olla päiviä tai viikkoja. Sitten, kun luuli jo pahan olon väistyvän, tuli taas tajuton kuvotus jostakin hajusta tms.
Nyt raskausviikkoja vasta vähän alle 6, joten pitkää kokemusta ei vielä toisesta ole. Mutta nytkin voin sanoa, että välillä oksettaa kamalasti ja välillä ei tunnu mitään.
Eli kuuluu asiaan!
Hauskaa kesää sinulle ja masuvauvelille!
Nalle rv5+3