Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa kun tuntematon nuori mies huutaa terassi-illan jälkeen, että

Vierailija
07.06.2007 |

" Ootko ajatellu tiukempaa paitaa" ? :(

Seurueessa oli 2 miestä ja nainen. Minulla oli jalassa farkut ja vähän tavallista koristeellisempi t-paita, ihan sopivan kokoinen eli myötäilevä muttei puristava. Mitat on 174/66, eli en ole erityisen ylipainoinen.

Huusin miehelle takaisin että " miten niin" , niin sit tuli takasin vaan, että " niin että ootko ajatellut" ?

Kommentti ei tainnut tulla ihan positiivisessa mielessä :(.. En tajua.. kyseessä vielä n. 35v miehet

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ne tykkäs sun tisseistä ;) onks ne isot?

Vierailija
2/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla isot tissit sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut älä välitä, nuo huutelevat nuijat ovat elämässään epäonnistuneita sääliöitä, jotka yleensä ovat vielä ihania " adoniksia" ulkonäöltään.

Vierailija
4/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä menet ohi ja olet hyvän näköinen topissasi ja miestä alko ottaa päähän kun et edes katso häntä ja jotenkin piti purkaa paineita niin alko sulle huutaan.

Vierailija
5/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä voisi tajuta, jos olisi tosiaan ollut yliavara kaula-aukko ja makkarat tursuaa, mutta ei, siisti sopivan kokoinen t-paita, jossa on vain koristeeliset reunukset. Tissit on keskikokoiset, eli eipä sitä varmaan tarkoittanut. Harrastan säännöllisesti liikuntaa, joten mitään kummempia mahamakkaroita ei ole (ei kyllä fitnesskroppakaan, mutta kyllä luulisi silti t-paidan kestävän :P) Ärsyttävää käytöstä aikuiselta ukolta, vain Suomen pikkukaupungissa voi kuulla tällaista? -ap, joka tuolloin pahoitti mielensä, huono itsetunto kun on muutenkin

Vierailija
6/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli päästä varpaisiin sanoen " runsaasti lämmintä kotiruokaa" . Mietin vuosikausia, mitähän sekin sillä tarkoitti. Että olin liian läski?

Vierailija
7/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olis isoja tissejä, pitääkö itseään esitellä tiukoissa vaatteissa?

Vierailija
8/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin on tullut jotain vastaavia ja siinä menee koko fiilis, varsinkin jos lähtee jonnekin bilettää..

Joskus fiilis mennyt kun mies vaan tuijotti ja sanoi " mitä sinä oikein kuvittelet olevasi?" - niinpä.. ja siis ihan normaalisti istunut iltatamineissa menemässä bilettää.. huoh. eikä edes humalassa tms.

Vierailija
9/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut, että ootko itse ajatellut lobotomiaa.

Vierailija
10/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri, joka oikeasti tosi hyvän näköinen, saa usein kuulla humalaisilta miehiltä ihan käsittämättömiä kommentteja :( Usein just ton tyylisiä, eli ei mitään " oletpa upea" tyylisiä vaan halventavia.

Joillakin vaan sairas mieli...

Vierailija
11/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mahdollista?

Mun miehellä pari tälläistä kaveria, joilta voisi noushumalassa irrota juuri tuollaista läppää, jota itse pitävät nimenomaan flirttinä ja ihmettelevät miksi nainen pahastuu. Eivät siis arvostelisi ulkonaköä vaan luulevat, että naiset tykkää tästä.

Vierailija
12/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään terassihuuteluja tule. Ällöttyen olen joskus viereisestä pöydästä kuullut kaikkien ohimenevien naisten ulkonäköä, siis normaalinäkösten ja -kokoisten rumaa arvostelua. Miehet itse sellasia röllömahaisia tynnyrimörköjä. Tuntuu olevan yleistä, ja volyymi lisääntyy kaljankittauksen myötä ja seuran määrästä riippuen.

Vierailija
13/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen suomalainen mies halaa nähdä muotoja ja paljasta pinta. Älä ota pahalla, ilmeisesti sussa on naista, mitä katsoa - rintojen koosta viis!

Vierailija
14/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vanhempana plösähtäneen muodokas ;)

Vierailija
15/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan oli tarkotettu imarteluksi

Vierailija
16/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saatto olla piirakkaa vailla ja huuteli kun esineellistää naisia, tyypillinen suomalainen mies.

Vierailija
17/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun kaveri, joka oikeasti tosi hyvän näköinen, saa usein kuulla humalaisilta miehiltä ihan käsittämättömiä kommentteja :( Usein just ton tyylisiä, eli ei mitään " oletpa upea" tyylisiä vaan halventavia.

Joillakin vaan sairas mieli...

Vierailija
18/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin kuljen tiukoissa topeissa ja minihameissa näin kesällä.

aika lauta kyllä olen, a 75. mutta silti tunnen oloni hyväksi