Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sopiva ammattiinvalmistujaislahja?

Vierailija
07.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä valmistunut amiksesta vai amk:sta? Kuinka läheisiä olette? Itse laittaisin amis tasoiselle saman verran mitä ylioppilaillekkin. eli jonkun 100 e.

Vierailija
2/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummit ja mummit antoivat enemmän 100¿-500¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se kyllä muuten ihan järkyttävä summa. Olin itse juuri valmistujaisjuhlissa, ja rahalahjat oli vieraammilta vierailta 20 euron luokassa. Jonkin verran tuli kodintavaraa. Nuori asuu jo omaa talouttaan, ja itse vietiin kesäkukka-amppeli ja 20 e rahaa. Oli hyvin tyytyväinen.

Enempää en kotihoidontuesta edes harkinnut sijoittaa, koska olen ystävä ainoastaan vanhempien kanssa. Tuohon poikaan törmään joskus kylillä ja kyllä moikataan, mutta ei hän ole edes käynyt meillä ainakaan 10 vuoteen. Mielestäni suuret juhlat pidettiin lähinnä siksi että äiti vaan halusi kutsua sukulaisten lisäksi kaikki omat kaverinsa juhlimaan.

Eräälle hyvin läheiselle nuorelle annettiin 50 euron lahja, ja se oli kyllä varmaan kalleimpia mitä sai vaikka juhlissa ei meidän lisäksi ollut kuin sukulaisia. Muutaman vuoden takaiset ylioppilasjuhlat oli paljon suuremmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi