Mikä on tyylikkäin ja nautinnollisin tapa laihduttaa?
Kommentit (8)
Ja muutenkin perusperiaatteella: ei syö koskaan liikaa, siis itseään ihan täyteen, vaan lopettaa ajoissa. Näin voi syödä mitä vaan.
Välipaloja kyllä toitotetaan joka paikassa ja että pitää syödä kuus kertaa päivässä. Mutta luin muutama kuukausi sitten jostain, että suomalaisten lihavuuden syy (usein) on juuri välipalat. Harva tarvii välipaloja, jos kulutus ei oo tosi kova.
Minusta tervellinen on tällä hetkellä paljon kasviksia ja hedelmiä, ei sokeria eikä mylöskään maketusaineita ja vaaleaa jauhoa, ei paljon suolaa, ei kamalasti rasvaa, mutta jonkin verran kuitenkin.
Sellainen mahdollimman vähän jolostettu ruoka on terveellistä.
Olen ollut karppi, mutta palannut takaisin kohti virallisterveellistä ruokavaliota.
Pahoittelen sekavaa vastaustani. Nyt ei jaksa muotoilla yhtään...
Mulla on ainakin toiminut toi, ettei vaan syö itteään ahneuttaan ähkyksi. Sen lisäksi kun liikkuu, niin pitäis laihtua.
tai mita siis soisit normaalisti.
Ja tuo Ranskattaret eivat liho-kirja on hyva opus minustakin.
Saa määrittää itse, millainen ruokavalio on toiveissa, ja kaikki on sen jälkeen todella helppoa.
laihduttaa. Aika harvoin kaipaan jäätelötötteröä tai terassille chillailemaan. Yritän pitää ohjenuorana omaa oloa, kuulostelen siis sitä miltä tuntuu. Yritän syödä kiinalaisten oppien mukaan eli makean ruuassa eikä muuten sitten mitään makeaa. Alkoholin olen jättänyt pois. Aika helpolta tämä on tähän asti tuntunut, olo on jotenkin seestynyt... saa nähdä miten sitten kun syksy tulee.