Dieettien vertailu
Hei,
tuolla joku aikaisemmin suri Nutrilet-dietin vaikeutta. Olen itse kokeillut Nutrilettiä, Painonvartijoita ja nyt ilman mitään rahastusta alakarppausta. Karppaamalla laihduin neljässä kuukaudessa helposti 11 kg (85kg->74 kg) ja olo oli koko dieetin ajan mahtava. Nyt jatkan hyväksi havaitsemallani linjalla, ilman että yritän pudottaa painoani.
Laihduin aikoinani myös Painonvartijoiden avulla, mutta verrattuna alakarppaukseen se oli työlästä ja kilot tulivat helposti takaisin.
Alakarppaus lyhyesti tarkoittaa valkoisen pois jättämistä ruokavaliosta eli vehnäjauhot, pasta, riisi, peruna ja sokeri.
Kommentit (2)
mutta silti en suostu uhraamaan omaa terveyttäni (ja vireyttä ja hoikkuutta) syömällä normaalia ruokaa.
Karppina olo on hyvä, joskus kylässä tavisruokaa syötyäni tulee takaisin se kaamea turvotus, makeanhimo ja itseinho. Never again.
t. iloinen karppi
Runkoni tiivistyi todella hyvin ja hyvää vauhtia. Ongelmana vaan oli se, että tää maailma on niin sokerinen ja hiilarinen, että mun ammatissa ja elämässä siitä tuli todella vaikeeta.
Lisäksi kasvikset ovat pirun kalliita! Sitä mä en tajua, että maassa, jossa ylipaino vie valtion rahaa tolkuttomasti, niin terveellinen ruoka maksaa paaljon enemmän kuin juuri se ruoka, mikä aiheuttaa sen lihavuuden.... Doing doing.