KESÄKUISTEN KESKIVIIKKO!
Kommentit (24)
Moi tytöt,
pakko munkin kommentoida tuota pizzajuttua! Mää nimittäin söin juurikin pizzaa silloin edellisenä iltana kun poika sitten syntyi yöllä :-D. Esikoisesta en kyllä muista oisinko silloin syönyt pizzaa...
Tää imettäminenkin näköjään vaatii raskaat eväät! Mulla on jatkuvasti kammottava, totaalinen nälkä. Tuntuu, että pitäis saada vähintään kerran päivässä jotain todella tukevaa ja rasvaista ruokaa. Pizza siis maistuu edelleen :-). Onneksi paino on jo samassa kuin ennen raskautta ja luotan siihen, että imettäminen vie kiloja.
Me ollaan pojan kans oltu jo kovasti liikkeellä. Tänään mm. mentiin ekaa kertaa bussilla keskustaan ja hienosti reissu meni. Kävin välillä imettämässä ja vaihtamassa vaipat Stockalla - muuten poika nukkui. Vähän hirvittää nuo helteet, ettei poika vaan saa jotain lämpöhalvausta :-(.
Sylintäydeltä onnitteluja kaikille nyyttinsä syliin saaneille!
-satu ja poika 1vko5pv (LA lähestyis eli 9.6. =) kummallista...)
Pitäiskö käydä tänään hakee viel pitsaa et sais potkua viel näihin supistusten väleihin. Nimittäin tullu viis tuntia 8-13 min välein, aivan SAA****AN kipeitä supistuksia. Ei tiedä miten päin olis aina kun supistaa, ah, olinkin jo unohtanun kuin kivaa tää on =D
No, kattellaan, jos tihenis yötä kohden tai sitten ees joku toinen päivä. Pakko noiden jotain on saada aikaiseks, kai...
KIINAN-PÖPÖ, kiva että vauva-arki lähtenyt hyvin käyntiin!!
Hyvät yöt ja palataan astialle!
Monni 40 poks
Että sekin vielä, itse olisinkin innokkain tästä mahasta luopumaan. Siis isikin soitti tänään että minkäslaisia tuntemuksia, ihan niinkuin äippäliini ei pitäisi sitä ajantasalla.
Kamala uteliaisuus nostaa päätään, millainen pikkumies siellä mahassa asuu ja miksei se jo tuu:=)
En ikinä ajatellut että voisin olla näin kärsimätön. Ihan pokkana vaan sovin kaikkia juttuja seuraavallekin viikolle, ei jotenkin voi olla että jos oltais synnyttämässä palapaaaa..... Mies katsoo toiveikkaana kaikkia kirvistelyjä ja tilailee sikareita innoissaan...
Jospa se munkin pizza toimis yöllä? Tai jos vauvatkin syntyis juuri silloin kun ei vaan saa, huomenna olis nimittäin erittäin tärkeä työjuttu, josta ei oikein vois olla poissa!
Aikamoinen valitus, sorri.
Heti aluksi, ONNEA niille, joilla käärö jo sylissä! En muista ketkä kaikki oli saanu, mutta aika moni jo :)
Ja tänne ei mitään kummoista. Ei kunnon oireita, plääh. Hellettä piisaa. Eilen illalla maha oli löysä ja ylävatsalla " supistuksia" heh, mutta eipä tullut synnärille suunnattua. Ajattelin, että aikas epätodennäköistä ois että kohdunsuulla tapahtuis mitään, jos kipu ei yllä navan alapuolelle ;)
Tuuli@: oon valmis myös vähän vaikka odottamaan synnytyksen alkamista, jos vaan se sais alkaa luonnollisesti tämän toisen kohdalla. Eka käynnistettiin ja olisi mielenkiintoista kokea luomusti alkanut synnytys.
Sain siskoni meille lapsenvahdiksi, joten siinä mielessä olen valmis jo jakautumaan. Huomenna neuvola, saas nähdä onko mitään uutta.
Suffeliini rv 39+5