Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiltävää vatsakipua alkuraskaudessa

Vierailija
05.06.2007 |

Olen noin rv5. Välillä varsinkin äkisti liikkuessa, tai yöllä unissani kääntyessä (en pysty nukkumaan mahallani) viiltää julmetusti mahaan.

Onko normaalia, johtuuko esim. kohdun kasvusta tms? Vai pitäisikö huolestua :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kasvua. Mullakin asentoa vaihtaessa jne saattaa repästä tosi " kivasti" . Kroppa alkaa muuttua jo alusta asti ja teettää näitä juttuja.

Vierailija
2/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en muista tunteneeni mitään tälläisiä vihlaisuja, mutta silloin ei kohtu kasvanutkaan. Voisiko siis nyt ajatella kaiken olevan hyvin, kohtu kasvaa, sikiö kehittyy jne?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin raskaudessa. Mulla semmoisia nipistelyjä ja tuikkivia vihlaisuja, ei mitään pitkäkestoisempaa kipua.

Tänään juuri varasin neuvolan ja ultraan ajat. Aika pitkään tässä odoteltava että jotain varmuutta raskaudesta saa.. Että kaikki siellä hyvin.

Ekassa raskaudessa olin jotenkin positiivinen kaiken suhteen ja olin vaan innoissani että vauva tulossa. Nyt pelkään keskenmenoa, on jotenkin realistisemmat ajatukset, että kaikki ei ehkä menekään hyvin...

Odottavan aika on pitkä!

Onnea meille odottaville :)

Vierailija
4/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kovia vihlaisuja sekä voimakasta menkkamaista jomotusta. Kaksi tervettä lasta näistä raskauksista syntynyt. Myös yksi tuulimuna raskaus minulla on ollut ja silloin ei mitään kipuja ollut.

Vierailija
5/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri pisti kiireellä (heti) ultraan keskussairaalaan. Oletti heti, että raskaus on tod. näk. kohdunulkoinen ja se täytyi heti selvittää ettei mene paikat lopullisesti rikki jos alkio kasvaa väärässä paikassa.

Vierailija
6/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiinko millä viikoilla?

Aion varata parin viikon päähän yksityiselle ultran (jos sinne asti päästään.. ), ja sitten vasta soittelen neuvolaan. Turha oikeastaan mennä neuvolaan hymistelemään ennen kuin varmasti tiedetään, että siellä jotain eloa on.

Onnea vitoselle :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän