Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot tohon lattialle kuseksivaan esikoiseen! Apua!

Vierailija
05.06.2007 |

Tyttö 3v on ollut päivä kuiva jo melkein vuoden ja yökuivakin jo jonkin aikaa, ja nyt kun vauva on 7 viikkoa niin on alkanut pissailemaan housuun.

Onko tää nyt mustasukkaisuutta vai mitä?

Ei aamulla " kerkeä" potalle, vaan pissaa lattialle. Samaten nyt päikkäreiltä ei ehdi potalle ja kusee lattialle.

ruokapöydässäkin pissasi tuolille. hermot menee.

Mikä tähän auttaa??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkareihin vaikka pikkiriikkinen pyyhe taitettuna. Ei vaippaa, ettei totu taas siihen. Mutta sen verran kuiviketta, ettei kaikki ole lattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yli vuoden kuiva, ja nyt muun uhmailun lisäksi on alkanut uskomaton vekslaus pissaamisen kanssa. Ei suostu pissalle ja sitten tulee housuun. Kuulemma kuuluu uhman konrollointitarpeeseen.

Vierailija
4/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellisesti kuopuksen myötä. Kyllästyi sitten vauvana oloon ja palasi normaaliruotuun.

Vierailija
5/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan haluta olla itsekkin vauva kun tuli vielä illalla pyytämmän tissiä kun vauvaa imetin.

Olkoon sitten vaipoissa, toivottavasti huomaa itse näillä helteillä että kivempaa olla pikkareissa.

Ensin ajattelin että pissatkoon housuun jos sille tuntuu aika inhottavaa se varmaan kuitenkin on, mutta minä olen aika pitkiä aikoja tässä kotona yksin lasten ja kolmen koiran kanssa kun mies taas läksi rekkahommiin että tekemistä on muutenkin ihan tarpeeksi. En jaksa pestä lattioita ja pyykkiä montaa kertaa päivässä.

Jos on neuvoja miten tuon saa loppumaan niin otan kiitollisena vastaan...

Ei hirveästi houkuta sekään että minulla on kaksi lasta vaipoissa.

ap

Vierailija
6/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lopettanut nyt sen tahalleen housuun pissaamisen kun hermostuin aivan täysin sille ja sanoin, että nyt menet pois minun silmistä ja odotat kunnes olen valmis oman homman kanssa ja kerkeän tulla huomioimaan sinua.. En siis ottanut pissahousuja pois vaan komensin vessaan.. istui siellä varmaan puoli tuntia hiljaa!!

Sen jälkeen selitin, että olen tosi raivoissani ja pettynyt! Että iso tyttö ei osaa potalle mennä.. Ja että äiti ei huomioi sinua vaikka pissaatkin housuun.. Sitten äiti huomioi kun on sen aika ja äiti kerkeää huomioida!!

Loppunut on nyt! Vielä tulee vahinkotippoja pikkareihin.. Mutta muuten menee hyvin!

Vierailija
7/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yritetty olla entistä enemmän tytön kanssa vauvan syntymän jälkeen, mutta tietysti välillä on hetkiä jolloin kaipaa huomiota mutta minä imetän tai vauva huutaa täysillä eikä mikään auta, niin huono silloin on mennä legoilla rakentamaan yms.

Eiköhän tämä jossain vaiheessa helpota, tuskin enää murrosiässä lattialle pissailee...

ap

Vierailija
8/8 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaat vielä selostaa tuon täällä.

Vie lapsi hoitoon, jos et itse muuhun pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme