Kuinka pitkään voi olla mahallaan?
Mietin asiaa eilen kun kävin hierojalla. Siellä epämiellyttäväksi teki paineen tunne rinnoissa kun makasin mahallani. Mutta mites tuon mahan osalta, kuinka kauan on turvallista olla mahallaan?
Kommentit (4)
Itse jo kohtuukokisen massun omaavana hierojana voin sanoa että massullaan voi/saa olla niin pitkään kuin vaan tuntuu hyvältä.
Hierojalla voi käydä loppuun asti kunhan hieroja vaan on ammattitaitoinen ja osaa hieroa myös muissa asennoissa kuin massulla maaten. Eli heti kun tuntuu siltä että olo on massullaan epämukavaa niin rupea vaatimaan että sinut hierotaan istualteen/kylkimakuulla. Näin pystyy käymään hierojalla viimeisille viikoille asti.
mutta nukun vatsallani ja kahdessa ekassa raskaudessa nukuin vatsallani ihan loppuun asti. kolmannessa oli hiukkasen isompi maha ja en voinut enää vikana kuukautena nukkua vatsallani kun alkoi tuntua pahalta. Nyt neljättä odotan ja pari kuukautta jäljellä ja edelleen nukun osan yötä mahallani ja kun tuntuu tukalalta käännyt toiseen asentoon.
Mulle hieroja sanoi heti että hän hieroo istualtaan kun mietin kävisinkö ja valitin etten voi olla mahallani ollenkaan. Alusta asti jo ollut ikävää olla masullaan.
eli mulle sanottiin hierojalla tai siis joudun käymään kiropraktikolla nikamien takia että mahallaan voi olla niin kauan kun itestä siltä tuntuu, tämäkin toki voi riippua ihan hierojastakin kun kuulin tossa että kaikki eivät edes hoitanu jos oli esim. viimesillään mutta tais koskee noita niksautus juttuja. Ite pystyin ainikin viä pari viikkoo sitten makaan mahallani vaikka kovin iso tämä jo on, eihän siinä kauaa pystyny oleen mutta sen aikaa että sai hoidettua. Sitten kun alkaa oleen niin iso ettei pysty makaan enään niin sitten ollaan niin että yläkroppa on siin sängyllä ja muut osat lattialla, tarvii toki sellasen penkin mitä pystyy sääteleen.
Elikkä näin mulle on sanottu ja ajattelin kyllä ihan loppuun asti käydä kun selkä muutenkin jumittelee välillä kunnolla.
Möhö ja kääpä