*** Onko elokuisia vielä paikalla? ***
Kommentit (2)
Kyllähän sitä täällä ollaan ja välillä käyn tirkistelemässä, olisko joku innostunu kirjoittelemaan. Ite oon ollu vähän saamaton sekä kirjoittelun että laihtumisen suhteen. Oon ollu kohtuullisen kovassa flunssassa viime viikosta lähtien ja nyt vasta alkaa päänsäryt ja muut jumputukset helpottaa. Molemmilla lapsilla lisäksi korvatulehdukset, joten äiti on ollut kovilla. Syömisiäkään en oo sitten jaksanut vahtia.
Nyt taas päätin, että on aika ottaa pieni loppukiri ennen juhannusta. Tavoitehan alkaa mullakin olla jo aika lähellä (muistaakseni tavoitteeni oli 60-63 kg, paino nyt pyörinyt siinä 62.7-63). Kevyempää elopainoa lähdin tavoittelemaan 68,6 kg:n lukemista. Vaikuttaapas muuten paljolta, nyt kun ajattelee. Kinkeritavoite oli 63, joten se kai sitten katsotaan saavutetuksi?
Onnittelut hienosta saavutuksesta Marja! Nyt varmaan tuntuu hyvältä, kun tavoite on käsillä ja olo kevyt. Tsemppiä jatkoonkin!
Vieläkös muu eloisa porukka keventää? Onko Papunalla paino pysynyt toivelukemissa? Entä onko Pumpuli jatkanut pisteiden ynnäilyä? Miten menee Seela-Sofialla? Ja missä luuraa meidän ihanat huumorinaiset Nallukka ja Eria? Tulkeehan sanalle...
Pulleavatsainen canemo
(ihan totta mun maha pömpöttää kuin olisin raskaana, tein varmuustestinkin, mutta vaan yhden viivan sain, mitä lie mässäilyturvotusta vai pilleritkö...)
Ensi lauantaiksi asettamani tavoite eli 66 kg on nyt sitten saavutettu. Jee! Kesäkinkereille en kyllä pääse, kun juuri toissapäivänä vasta sieltä suunnalta ajeltiin kotiinpäin. Nyt on sitten tähän porukkaan liittymisestäni eli jostain tammikuulta varmaan pudonnut 6 kg ja vyötäröltäkin lähtenyt samaiset 6 cm. Mutta vielä on tavoitteeseen matkaa ainakin 4 kg. Ja elokuisemme raskaudesta kiloja jäljellä pari. Viikonloppuna olin flunssassa, mutta nyt parantuneena koitan tänään päästä juoksulenkille=)
Marja