Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvojen kesäpukeutuminen

05.06.2007 |

Hei,

Helteiden saavuttua vauvan kesäpukeutuminen mietityttää varmasti muitakin. Miten olette ratkaisseet 3-6kk-ikäisten vauvojen pukeutumispulmat? Auringon suojaksi olisi hyvä olla pitkälahkeista ja -hihaista, mutta toisaalta pienelle tulee sitten kuuma. Itse olen laittanut ulos vaunuihin lyhythihaisen bobyn ja pitkän housut, ei lakkia. Vaunujen suuaukkoon viritetty harso varjostaa vauvan pään ja paljaat käsivarret. Hattu tuntuu vaunuissa nukkuessa turhalta.

Olen yrittänyt etsiä vauvalle ihan ohuita trikoohousuja kesähousuiksi, mutta missään ei näytä olevan. Lindex ym. myy vain collegehousuja. Vinkkejä? Vai käytättekö shortseja?

Entä mikä asu olisi vauvalle paras kesällä ulkona vaunujen ulkopuolella esim. viltillä pihalla. Mitäs teidän vauvoilla on helteellä päällä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on joko lyhythihainen body (tai myös lyhytlahkeinen) ja vaippa. Välillä pelkkä vaippakin vaan. Ja hellehattu jos on vaunujen ulkopuolella. Auringossa vauva ei kuitenkaan ole yhtään, eli ei pidetä pitkiä vaatteita. Vaunuissa varjostajana sekä aurinkovarjo että kuomu + aisan kääntäminen liikkeellä ollessa aina niin päin, että vauva on parhaiten varjossa. Pihalla viltillä ollaan myös kokonaan aurinkovarjon alla. Ja veden ääressä/hiekalla ollessa laitan vauvalle vielä aurinkorasvaa kun säteilyä heijastuu enemmän varjoonkin.

Näin ekana kesänä on vielä täysi arvoitus kuinka punertavatukkainen neitimme paisteeseen reagoi. Itse en juuri pala enkä rusketu (punainen pigmentti multa peräisin), isänsä ruskettuu paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla