Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

öysin sängyltäni vajaan kondomipaketin ja naisten korviksen.

Vierailija
05.06.2007 |

Käytimme miehemme kanssa kondomeja yli vuosi sitten, ja kuulemma olivat niiltä ajoilta jääneet. Korviskin on kuulemma minun, ja kai minulla sellainen on joskus ollutkin, ja sittemmin hukkunut. Syy miksi olivat sängyllä: lapsemme (2 vee) oli penkonut laatikoita. Ja minä luotan mieheeni, kai.. Mieheni oli eilen aamulla vienyt lapsemme hoitoon myöhemmin, itse lähdin töihin jo ennenkuin perhe oli herännyt.

Minulla ei ole mitään syytä epäillä miestäni, suhteemme on hyvä. Silti vähän kaihertaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, aika hyvin kesäisessä Porvoossa :)

vai kerrotko seuravaksi että olit sattumalta lapsen kanssa pois kotoa juuri edellisen yön, ja aamulla lapsi rynnisti heti penkomaan kaappeja kun sinä olit suihkussa...

Vierailija
2/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähdettyäsi miehesi joku vosu on tullut teille, lapsi laitettu katsomaan tv:tä. Aktin jälkeen jompikumpi on asetellut kondomipaketin ja korvakorun sängylle. Sitten vaatteet niskaan, lapsi tarhaan ja selitystä keksimään sinulle.

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vei pojan hoitoon kasiksi, vaihtoi työvaatteet kotona ja lähti töihin. Näin siis minulle kerrottiin.

Ja korvis oli tavallinen kultainen rengas, onminulla sellaisia kai ollut ja kadonnutkin ehkäpä, en tarkkaan muista.

ap

Vierailija
4/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ollu tässä.

Vierailija
5/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisitteko koko jutulle, vai epäilisittekö pahinta?

ap

Vierailija
6/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tietäisin vastauksen molempiin. Sekä millaiset meidän välit on miehen kanssa, ja olenko muutenkin ollut vähän ihmettelevä että hän esim. välttelee, on paljon selittämättömiä / seliteltyjä menoja, on alkanut pukeutua.

Jos ei mitään syytä epäillä niin älä hyvä ihminen epäile. Vaan mieti miksi itse olet niin vainoharhainen.

Vierailija
7/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kortsupaketti olis löytyny jo aikasemmin jos niiltä ajoilta on! kyllä epäilisin pahinta! kyllä mä olisin huomannu jos multa korvis olis kadonnu!

Vierailija
8/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kovin pitkään säily... kato ovatko vanhentuneet jo.

Vierailija
9/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta ennen oli v. 2009. mies nauroi kun kerroin mitä löysin, mutta sitten huolestui ja kysyi ettenhän oikeasti epäile mitään, ja myönsi, että ei varmaan löytö kovin kivalta tuntunut. Mies tekee kyllä pitkää päivää, mutta ei koskaan käy missään muualla kuin töissä. Ja jos joku horo olisi käynyt, varmaan olisi tarkistanut sängyn sen jälkeen. Kumit eivät siis olleet missään patjan alla, vaan keskellä petaamatonta sänkyä. ap

Vierailija
10/12 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin lapsellamme... Mutta esim liukuvoiteen tiedän olevan kyseisessää laatikossa.

ap, joka haluaa palavasti uskoa miestään

Vierailija
11/12 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteet riittää.

Vierailija
12/12 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa kaikin tavoin että minä olen kaikkein tärkein hänen elämässään. Ja asian jätin sillensä, naureskeltiin vaan mitä olisi tapahtunut jos olisin tosi mustasukkainen tai minulla olisi syytä epäillä. Eli luotan kultaani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi