Läskit inhottaa
En voi luonteelleni mitään, mutta minua inhottaa pursuavat läskit, jotka ovat tulleet katukuvaan kesäpukeutumisen myötä. Itse olen normaali, mutta joudun olemaan tarkka kilojeni kanssa. Tiedän että tämä inhotus johtuu pääkopastani, koska olen itse täydellisyyteen pyrkivä. En toki millään tavoin tuo inhotustani esille enkä arvostele, mutta näin vain on asian laita, joka harmittaa itseä. Jokainenhan kilonsa kantaa..
Kommentit (8)
Olen päärynä-tyyppiä, joten ne ovat ongelmakohdat. Sitten näen välillä tosi lihavia ihmisiä ja tajuan, että minulla on vain hyvin pieni ongelma, mutta... Perfektionisti olen minäkin ja tämä vaiva liittyy selkeästi siihen. Kuvittelen,että jos painaisin 55kg, olisin ok. Joulun jälkeen sain 4 kg putoamaan, mutta siihen meni kauan aikaa (tai, oikeastaan vain 2,5 kk, tuntui vaan niin pitkältä). Kilot ovat pysyneet lähes poissa, mutta koko ajan pitää miettiä syömisiä, ettei pääse repsahtelemaan. Teimme mieheni kanssa 6 pv:n ulkomaanmatkan, jolla syötiin kaikkea reippaasti. Tuloksena kilon " pöhötys"
Läski on vaan niin karsean näköistä - ei voi mitään.
Tosin ne jenkkakahvat eivät ole useinkaan esteettinen näky. Ja tulee mietittyä, kuinka nykyään jo aika nuoretkin ovat ylipainoisia. Itse pyrin pukeutumisellani peittelemään varatlon ongelmakohtia. Eläköön tunikat!
Mahdatkohan edes tajuta miten pahasti juuri kirjoituksellasi monia ihmisiä loukkasit? Olen vierestä seurannut lihavan siskoni kamppailua kiloja vastaan. Hän yrittää todella. Aina vain tulee repsahdus. Mutta hän yrittää. Inhoaa itseään ja omaa selkärangattomuuttaan. Pelkää mennä ihmisien ilmoille kun muut tuijottelevat häntä. Lihavuus ja ihmisien pahat kommentit ovat tehneet hänestä sosiaalisen invaliidin, pelokkaan ja aran, huonosta itsetunnosta kärsivän, kengänkärkiään tuijottelevan poloisen, joka koko olemus huutaa: Anteeksi että olen olemassa! Miettisit mitä kirjoittelet. Vai oliko sinulla aivan tarkoitus loukata muita ihmisiä? Toivon ettei täydellinen pieni maailmasi romahtaisi ympäriltäsi esim. jonkin äkillisen onnettomuuden seurauksena. Kuinka sinua tuijotettaisiin kun kuola suusta valuen ajelisit sähkökäyttöisellä pyörätuolilla katselemaan läheiselle kuntosalille kauniita ja trimmattuja ihmisiä. Et tod. näk. kestäisi sitä.
yläpuolella pursuamassa inhottaa. Kaupunki on taas täynnä tätä herkkua. Eikä tämä ole mitenkään sidoksissa omaan painooni.
Etkö taas sitten huomaa hoikkia, treenattuja ihmisiä? Ainakin Hesa pursuaa kauniita, hoikkia ihmisiä, jotka ovat kömpineet esiin koloistaan
Vierailija:
Etkö taas sitten huomaa hoikkia, treenattuja ihmisiä? Ainakin Hesa pursuaa kauniita, hoikkia ihmisiä, jotka ovat kömpineet esiin koloistaan
mä taas en voi sietää ahdasmielisiä ja itseään muita parempina pitäviä idiootteja!
hitto että alkaa puistattamaan aina kun sellaisiin törmää tai joutuu sellaisten seuraa koittaa sietämään!
t:läski