Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät osaa/tykkää juoda pelkkää vettä?

Vierailija
04.06.2007 |

Minä en ole koskaan oppinut juomaan vettä kovinkaan isoja määriä. Vesi maistuu tosi tylsälle enkä juo sitä kuin huuhdellakseni suutani tms. Janojuomana en ole koskaan osannut sitä juoda. Olenko outo? En pysty syömäänkään mitään missä ei ole MITÄÄN makua. Esim. riisikakut.

Juon mehua tai maitoa aina jos janottaa mutta mehua koitan laimentaa mahdollisimman paljon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvesi kyllä maistuu. Mieluummin " maustettuna" , mutta mies taas ei tykkää niistä.

Vierailija
2/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitänyt oikein opetella juomaan sitä. Ei munkaan suussa maistu kovin hyvälle. Sama riisikakkujen kanssa, YÖKS!! Maitoa juon litratolkulla päivässä. Nyt kesäaikana vettä tulee juotua vähän pakostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon vichyä mielummin

olen koukussa light mehuihin, laimennan niitä paljon, mutta pakko olla jotain makua ;)

Vierailija
4/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta raikas vesi on parasta maailmassa. Maito ja makeat mehut sen sijaan eivät mene alas. Maito on mielestäni erityisen ällöttävää juotuna. Onhan se kuitenkin eritettä lehmästä.

Vierailija
5/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu miltään tai maistuu pahalta. Maito on paras janojuoma. Myös kivennäisvesi ja hiilihapollinen lähdevesi maistuu.

Vierailija
7/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraanavettä en sitten millään...

ap

Vierailija
8/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä vedestä yhtään ja juon koko ajan vain paljon maitoa

Vierailija
9/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! :)

Vierailija
10/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vesi on ihan parasta, mitä voi janoon juoda. Joskus kivennäisvesi. En koskaan juo mitään makujuomia, paitsi jos juon alkoholia.

Vierailija
11/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni inhonnut maitoa. Oikein kuvottaa ajatellakin, että jotkut ihmiset juovat aamulla herätessään maitoa. Minä haluan lasillisen vettä ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. 

Vierailija
12/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut maustamaan veteni. Kannuun hedelmiä, kurkkua tms, niin vettä tulee juotua. Samoin kuplavettä tulee juotua mielummin, joten Sodastream oli pakollinen ostos.

Vierailija
13/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee vettä elimistöönsä.  Ei maitoa voi juoda litratolkulla, ei ihme että paska lentää ja sitten siirrytään laktoosittomiin maitoihin kun luullaan ettei kestetä normimaitoa.

Vierailija
14/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juo koskaan vettä (noh, viskin seassa joskus). Aina limua tai mehua, minä taas en juo mitään muuta janoon kuin vettä - senkin kuplattomana ja viileänä, en kylmänä

Vierailija
15/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennen.

Join vain omenavissyä. Meni hermot kantaa kaksi siskpäkkiä viikossa kotiin sitä ja ostin SodaStreamin ja makutiivistettä. Välillä en jaksanut laittaa edes niitä tippoja niin join sitten pelkkää hiilihapotettua vettä ja nykyään voin juoda ihan tavallista vettä hanasta jos ei ole kaapissa hiilihapotettuna.

Vierailija
16/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä! En kyllä tykkää maidosta eli ruuan kanssa juon vettä jos muistan juoda... Kahviakaan en juo aamusin kaakaota sitten mehuja limpsoja kovin hiilihappoisesta vedestä en pidä... Illalla sitten huomaan etten ole juonut mitään kokopäivänä niin saatan juoda puoli tai kokonaisen litran vettä yhteen menoon pullosta

Vierailija
17/21 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vedestä sellaisenaankin, mutta erikoishyvää se on jos roiskauttaa sekaan vähän sitruuna- tai limettimehua.

Vierailija
18/21 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en tykkää juoda vettä. mun kaverin mielest se on outoo, mut minkäs sille voi :) eli et ainakaa mun mielestä oo outo :)

Vierailija
19/21 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei juo koskaan vettä (noh, viskin seassa joskus). Aina limua tai mehua, minä taas en juo mitään muuta janoon kuin vettä - senkin kuplattomana ja viileänä, en kylmänä

Kannattaakin tuhlata 6000€ vuodessa tuollaisiin.

Vierailija
20/21 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo teille, jotka ette osaa juoda vettä.

Se juodaan samanlailla kuin mehu, maito, kalja... Kaadetaan suuhun pullosta tai lasista ja niellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän