Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mennä rippijuhliin, joihin ei ole kutsua tullut...

Vierailija
04.06.2007 |

..mutta periaatteessa tiedämme juhlista. Eli 17.6. on miehen siskonpojan rippijuhlat, kuulimme muilta sukulaisilta tämän. Ja ihmiset tuntien, voin arvata, että he kuvittelevat sanan kiertävän, että mekin tiedämme tulla...

Ja lahjaksi on mopo ostettu, johon toivotaan rahallista osallistumista...

Lähtisittekö?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mentäisiin, meillä ko. henkilö on lähisukua.

Vierailija
2/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivät on tiedossa. Vain jos päivää muutetaan, nin siitä ilmoitetaan. Eli minä menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olemme saaneet kutsun peräti 18- ja 20-vuotisjuhlillekin jotta saadaan isompaan lahjaan enemmän osallistujia...

Mutta tulkitsen, ettei meitä haluta sinne.. siispä, kun emme " tiedä" juhlista, meille saattaa ilmaantua muuta menoa ko. viikonlopulle.. Esim. jotain hauskaa.

Vierailija
4/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jostain rippi- tms. juhlista voit tietää päivämäärän, jos ei sitä sulle kukaan ilmoita? Nythän kuultiin kautta rantain, mutta eipä tuota olisi voinut arvata!

ap

Vierailija
5/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ylppärit. Minusta kaste ja rippi on sellaisia juhlia, jotka yleisesti on totuttu juhlimaan varsin pienesti.

Vierailija
6/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonhan vaikuttaa niin paljon teidän välit miehen siskoon!

Itse menisin omien sisarusten tai heidän lapsien juhliin koska vaan (ilman virallista kutsua) mutta miehen perheen juhliin en. Tämä lähinnä johtuu siitä, että miehen veljen vaimo jättää minut tahallaan kutsumatta.. Esittää siis kutsun vain miehelleni, ei koskaan minulle. Alkuaikoina mies väitti että kutsu koskee molempia, mutta en enää usko. Aina on kutsut esittänyt vain silloin kuin mieheni on paikalla ja kun olen mieheltä tarkemmin kysellyt miten kutsu esitettiin (siis pyydettiinkö vain mies vai molemmat) niin mies ei muka muista..

Ja kyse ei ole siitä, että mieheni olisi eronnut tai että meidän suhde olisi tuore. Olemme olleet kymmenen vuotta yhdessä. En vain ole toivottu vieras minnekään heidän juhliinsa, vaikka tämän miehen veljen vaimon olen tuntenut 20 vuotta..

Vierailija
7/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotkut ylppärit. Minusta kaste ja rippi on sellaisia juhlia, jotka yleisesti on totuttu juhlimaan varsin pienesti.

Mutta kaikkien muiden lasten rippijuhlissa ollaan oltu kutsuttuina. Mutta itse toivat erään tyttärensä nyt jo ex-poikaystävän meille ristiäisiin kutsumatta ja ennalta kysymättä, että passaako tulla. Eikä kukaan edes esitellyt koko juippia. katosi kuvioista muutaman kuukauden päästä..

No, vähän off topic, mutta....

ap

Vierailija
8/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaradiolla.. Miehesi kuuluu soittaa vanhemmillesi ja kysyä koska ne juhlat on.. Jos ei suoraan siskolleen viitsi!

Ei ole sukujuhliin tapana lähetellä mitään helvetin kutsukortteja vastauspyyntöineen!!

Niele ylpeytes ja hyväksy pienuutes.. Et ole niin ainutlaatuinen ja ihana, että vain sinulle pitäisi henkilökohtaisesti soittaa, kun kaikki muut sukulaiset ovat huomioonottavaisesti ottaneet selvää milloin juhlat on kun kerran 15 kesäisestä on kyse.. Ette ilmeisesti ole sitä vertaa väleissä, että juttelisitte ja kyselisitte kuulumisia.. Koskas ne rippijuhlat sitten onkaan.. Ei voi tuota tietoa vältellä jos sukulaisten kanssa on tekemisissä!!!

Tokihan voi olla, että noin ylpeää ja itsekeskeistä naista ei edes haluta juhliin ja on pyritty olemaan hiljaa.. Pilaat kaikkien juhlat narisemalla joutaviasi!!

Vierailija
9/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette ilmeisesti ole sitä vertaa väleissä, että juttelisitte ja kyselisitte kuulumisia..

Vierailija
10/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Rippijulhiinhan ei yleensäkään mitenkään virallisesti kuulukaan kutsua. Ainakin omassa suvussa ja ystäväpiirissä on tapana ollut että puskaradion kautta kuullaan konfirmaatiopäivä, ja halukkaat sitten tulevat tai olevat tulematta. Mie olen siis sitämieltä, että EHDOTTOMASTI MENETTE. Miehesi siskon poika on kuitenkin aika lähisukulainen? Ja jos kerran Miehesi sisko olettaa että saatte tiedon ilman että hän sitä itse erikseen ilmoittaa, niin kai se silloin tarkoittaa että teidät on ikäänkuin " kutsuttu" . :)

Vierailija
11/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö!

Mutta ette rupea sitten selittelemään mitään, että ette tienneet tai mitä eivät kutsuneet! Älkää syyllistäkö heitä siitä, ettei teitä kiinnosta!!!!

Pilaatte vaan heidän juhlamielen ja samalla omat mahdollisuutenne ikinä mennä mihinkään juhliin, niihin, mitkä sopivat teidän arvollennekin!! Koska teille pitää olla aina kutsut erikseen jos sillä periaatteella nyt lähdette! Ja tuskin viitsivät sukulaiset alkaa VAIN teille kortteja lähettelemään ja nostamaan teitä jalustalle!!

Vierailija
12/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska teille pitää olla aina kutsut erikseen jos sillä periaatteella nyt lähdette! Ja tuskin viitsivät sukulaiset alkaa VAIN teille kortteja lähettelemään ja nostamaan teitä jalustalle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan