Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lasten isä ei suostu

Vierailija
04.06.2007 |

maksamaan elatusmaksujen indeksikorotuksia. Lastenvalvoja neuvoi laittamaan maksut ulosottoon, kurjaa tehdä niin. papereissa kysytään korkoa,kuinka paljon laitan siihen kohtaan? Vuoden alusta siis tullut 5% korotus, eikä ole niitä maksanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

indeksikorotukset jää maksamatta, niin mitäs sitten taas muutaman vuoden päästä, kun tulee korotuksia, ei ukon varmaan niitäkään pidä maksaa? Hinnat nousee koko ajan ja lapsenne elatusmaksulla saa koko ajan vähemmän ja vähemmän...

Vierailija
2/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tollasia ongelmia, mulle kun maksaa kaupunki elatustuen. Sinuna sanoisin ex:lle että mikäli ei maksa niin laitan sen ulosottoon, antaisin siis tavallaan viimeisen tilaisuuden maksaa se raha! Älä sitä ukkoo sääli jos joudut ulosottoon turvautumaan, lapsille kuuluu se korotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle niin paha mieli pitkäksi aikaa, minä kun olen ahne paska.. Kaikki muuttui niin ikäväksi, ex-miehen uuden puolison myötä.. Toki onnellinen olen, että lasteni isä on onnellinen? mutta sitä en ymmärrä, että minä yhtäkkiä muutun paskapääksi..

Vierailija
4/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettehän te muuten miehen kanssa olis eronneet. Täytyyhän miehen saada uudelleen kertoa millaisen paskapään kanssa hän on ollut ja kuinka NYT KAIKKI ON NIIN PALJON PAREMMIN!!! Miesten ajatusmaailma menee musta jokseenkin näin...

En siis tarkoita että sussa oikeesti olis mitään vikaa.

T:3

Vierailija
5/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ole exäni nykyinen.. Kiitos, kun olet jaksanut vastailla, olo on jotenkin.. tyhjä. ap

Vierailija
6/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä sen takia ole ajatellut mitään perintään viedä..kun nyt ees sen 120¿ maksaa.

Haluan kuitenkin pysyä edes jonkinlaisissa väleissä häneen lapsen takia. Ei se lapsen etu ole että me tapeltais jostain 9¿/kk summasta jolla ei kuitenkaan kovin suurta merkitystä ole kokonaisuuden kannalta.

Tietysti jokainen itse miettii omalta kohdaltaan..

Vierailija
7/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta kysyn, että minä vuonna lapsesi on syntynyt/elatussopimus tehty?