Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsankiristys rv 33..

04.06.2007 |

Onko muilla vatsankiristys ihan järkyttävää. Vatsaa särkee.Tuntuu ettei pysty pystyasennossa juurikaan olemaan. Tuntuu että iho repeää. Tietty alue iholla on ihan kosketusarka. Muistan tätä aikaisemmissakin raskauksissa oleen, muttei näin pahana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla raskausviikoilla kuljetaan ja just viime viikolla mietin että miten mä mahdan selvitä loppuun saakka etten repeä =) mulla kolmas raskaus ja edellisistä muista myös kovaa kiristystä ja kosketusarkuutta, mutta en näin pahana. Nyt jos lapset tulevat lähelle ja koskevat mahaa niin sitä sattuu todella. Mä olen aika pienikokoinen 157/47 ja maha on pallona tuossa edessä ja tosi piukea, vauvan kaikki liikkeet ja ruumiinosat näkyvät siis päällepäin ihan selvästi ja vatsa tosiaan on aika koetuksella, mutta kaksi kertaa se on kestänyt, luulisi että tämäkin menee =) Mulla on lisäksi navan seutu aina ihan tulikuuma, vaikka muuten maha olisi kylmä, onko sulla samaa?

Ihanaa loppuodotusta sulle, pidetään peukkuja että masumme eivät repeä =)

Vierailija
2/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hoikka ja vatsa tossa edessä pullottaa. Pahempi mullakin kun aikaisemmissa raskauksissa.K auhulla mietin jos kestää loppuun asti. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on nyt helpottanut tuo kipuilu, reilu vko sitten oli selvästi pahimmillaan ja nyt alkaa taas tuntua olo helpommalta.... katsotaan kuinka tästä eteenpäin etenee.