Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Tontut vk 23###

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon naiset!!!

Pitkällä jo mennään eikä vielä ole pinoa pystyssä. Minä siis kiireessä sellaisen laitan :O

Viikonloppu meni huitoessa, kaveri miehineen oli kylässä ja vertailimme masuja, hänellä laskettu aika kolmea vkoa myöhemmin kuin meillä.

Mannikselle tervetuloa kotiin :) Teidän loma tuntuu menneen hyvin, hieno homma!

Äitsylle vielä lämmin lohdutushalaus tädin saapumisesta, toivottavasti se hiivatti on nyt jo kerännyt kamansa???

Nonulille myös tervehdys, kiva kuulla sinustakin jotain elonmerkkejä. Toivottavasti olo lähtee helpottamaan kohtapuoliin ettet joudu voimaan pahoin vielä näin kesähelteillä :C

Muille huiskutus ja vielä huutelen sen karhusen perään????

Omassa navassa ei ihmeitä. Tänään palasin pariksi viikoksi töihin ja tyttö tuntuu mököttävän moista toimenpidettä. Varmasti saan illalla sellaiset rumbat etten nuku koko yönä...Mutta eiköhän se siitä lepy kun taas jään kahden vkon päästä lomalle, lapsi parka kun on kamala äiti...

Hyvää kesäpäivää kaikille!!

Vierailija
2/17 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljainen päivä tonttupinossa. Taitaa olla kesähelteet kutsuneet tonttuset ulkoilmaan.

Eipä mullakaan mitään kirjoteltavaa ole, on vähän tyhmä vaihe kierrossa menossa. Täti on oikeestaan pakannut kamansa ja pihalla tekee jo lähtöä. Onneks on tajunnut, ettei kauheen tervetulleena tullut. Nyt vaan odottelemaan ovisaikoja. Yritän tällä kertaa saada jossain vaiheessa jonkun järkevän viivan ovistestiinkin. Viime kierrossahan se homma meni vähän käsille sen yhen reissun takia.

Onko muuten kukaan ostanut tarkoituksella tai ilman sellasia pikkuhousunsuojia, mihin on lisätty tuoksua? Mä äsken vahingossa ostin, kotona ihmettelin, että mikä tässä kauppakassissa haisee. Mun mielestä ne tuoksu tosi voimakkaasti ja mietin, että miltä mahtaa tuntua käytössä. Ihan kun ne olis uitettu jossain hajuvedessä. Menipäs aika mielenkiintoseks tää tarina... No, täytynee kokeilla kuitenkin. Nyt meikäläinen lähtee mankeloimaan lakanoita.

Äitsy kp5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, selvästi ovat tonttuset kirmanneet kesälaitumille, kun niin hiljaista on palstalla :)

Meikäläinen on ihan hyvissä fiiliksissä tällä hetkellä, sain nimittäin työpaikan, jossa aloitan torstaina. Aika haasteellinen ja mielenkiintoinen työ itseasiassa. Loppuu sitten meikäläisen pennin venytys ainakin vähäksi aikaa ;)

Kiva kun Calle on käynyt laittamassa pinoa pystyy työkiireidensä keskeltä! Onpas hienoa, kun sulla on ystävän kanssa raskaudet niin samassa vaiheessa, mukavaa varmaan jakaa kokemuksia keskenään. Oletteko muuten jo miettineet tytöllenne nimeä?

Paras ystäväni synnytti sunnuntaina illalla toisen poikansa. Oli ollut vielä illalla leikkaamassa nurmikkoa, kun supisteluja oli alkanut tuntumaan ja oli siinä mietiskellyt, että pitäisikö lähteä synnärille vai ei. Sitten oli tilannut taksin ja tuntia myöhemmin vauva oli syntynyt! Nopeaa toimintaa vai mitä?

Mannariille teretulemast takaisin kotomaahan! Hienoa, että teidän reissu oli kaikin puolin onnistunut! Tule nyt vaan kertomaan lisää matkakokemuksia, mua ainakin kiinnostaa :)

Äitsykin saa pikkuhiljaa potkaista tädin pois talosta! En ole muuten ikinä ostanut sellaisia tuoksuvia suojia. Kuulostaa aika vahvan tuoksuisilta, teikäläinen haiskahtaa kilometrin päähän sellainen housuissa :s

).( Meikäläisellä on aivan kauhee niagara housuissa, siis valkkaria. Ihan menkojen loppumisesta asti olen vuotanut kuin seula. Olisko näillä lämpötiloilla jotain tekemistä asian kanssa, jostain luin että emätinkin hikoilee..ihanaa juttua vai mitä? Niin ja pupuiluharjoitukset ovat jatkuneet kohtuullisen ahkerasti, eilenkin oli niin makoisaa touhua, että taitaa meillekin olla tulossa ne kolmoset :))))))))

Palailkaas ny tontut taas tänne höpisemään!

Terv. Sohvi kp 14

Vierailija
4/17 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin puutarhahommista välillä sisälle jäähylle. Ihanaa kun on lämmintä! Meil näyttää tos takapihal nyt varjossa 28 astetta. Jee.. Laitoin etupihalle äiskän kasvattamat samettikukat ( en pidä niistä itse hirveesti mutta ne kestää hellettä hyvin ja se on TOSI kuuma paikka.) Haettiin puutarhalta lisäks kukkia (meni melkein sata euroo!!) joita sitten istutin pataan ja pienempiin ruukkuihin. Pari viikkoa rippiksiin joten ne ehtii päästä kunnon kukkaan sitä ennen.

Sophiellekin tulee kolmoset! Kivaa et on ollu hyvät kyydit! Eihän sitä tiedä vaikka olis jo tärppiajat ollu. Tsemppiä täältä!! Onnea myäs uuden työpaikan johdosta!

Mä aloitin taas työt tauon jälkeen eilen. Ihan kun ei olis välillä pois ollutkaan! Mulle on kuitenkin merkitty viis päivää " opettelua" vaikka siis tosiaankin osaan täysin kaikki työt. Sinne on tullut uusi " robotti" minkä takia toi opettelujakso on. Laite on kuitenkin samanlainen mitä olen käyttänyt yli 10 vuotta. Vähän uudempi vaan ja ohjelma on vähän muuttunut. Samalla lailla siihen koodataan tiedot ja työnnetään paperinäytteet kuin ennenkin..En ole mitenkään kauhean innoissani töihin paluusta. Tiedän jo etten saa nukuttua tarpeeksi ja että ylitöitä on tiedossa enemmän kuin laki sallii (huoh) mutta tietäähän se mukavasti rahaa taas (vuorotyö). Ja saan mä sitten taas syksyllä olla kotona kun lomat on ohi.

Äitsy muista nautiskella greippejä ja -mehua ja sitä Nonulin " pierukeittoa" että saat limat otolliseen kuntoon! Mä muuten söin niitä greippejä (veri-) siinä kierrossa kun tärppäsi!

Callelle kiitokset pinon avaamisesta!

Torstaina olis sitten se odotettu ultra. Voi kun se olis jo huomenna! Mä kirjoittelin lapulle vähän tietoja lääkärille jos se kyselee mun kierrosta ym. Tiedättekö mitä? Tärppikierto oli kaikkiaan VIIDES sen jälkeen kun kierukka oli otettu ja oltiin ilman ehkäisyä. Mehän käytettiin kumia eka kierto kun halusin et tulee ainakin yhdet luomumenkat..Mä olen niin pitkäkiertoinen että siksi näin. Mullahan oli se yksi jopa 59 päivää! Mutta loppua kohti sain kaksi kiertoa 34 joten aion sanoa justii ton 34 kierron pituudeksi neuvolassa ja lääkärille. Joten eihän meillä sitten periaatteessa kovin kauaa mennytkään. Vaikka ajallisesti tuntui kovinkin pitkälle.

Nyt alan vääntämään raparperipiirakkaa. Sain ihanan ohjeen ja kokeilen sitä. Raparperit tietty omasta maasta! Namii jätskin kanssa varmaan..

Mannarii 7+1

Vierailija
5/17 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa kesäsäätä! Poltin itseni vaan ihan ravuksi sunnuntaina, tein kaikki klassiset virheet; lueskelin terassilla juuri puolenpäivän aikaan pikku pikku vaatteissa ja tietysti ilman mitään aurinkorasvaa. En oikeesti ollut siinä aurinkotuoliin uppoutuneena kuin puoli tuntia, ja tuloksena palaneet jalat, kädet ja rintamus. Täytyy olla varovaisempi jatkossa, melanoomat sun muut on oikeesti aika pelottavia asioita!

SOHVI, onnea uudesta työpaikasta! Toivottavasti viihdyt ja saat vielä kivoja työkavereitakin! Mikäs sen mukavampaa kuin ensimmäinen iso tili! Itsellä kyllä tuntuu et vaikka tili olis kuinka muhkea (eikä se edes ole), niin aina kaikki menee!

Niagarat kuulostaa ihan hyvältä tässä vaiheessa kiertoa, ja eiköhän muutenkin tulosta synny, kun olette ahkerasti jatkaneet harjoituksia! Toivotaan, että nyt tärppää! Eiköhän se!

ÄITSYHÄN oli mielenkiintoisia pikkarinsuojia ostanut! Jaiks, en kyllä voisi kuvitella kulkevani mikään ruusuntuoksu pöksyissä! Mä olen muutenkin niin hajuherkkä, etten pysty oikein käyttämään edes hajuvesiä, mikä sinänsä on ihan tylsää! Ennen olinkin oikea hajuvesien suurkuluttaja, mutta sitten kun tulin raskaaksi (silloin joskus), niin mua alkoi etomaan kaikki hajut, varsinkin kaikki kosmeettiset. Se nyt on ihan tavallista, mutta outoa musta on se, että mua etoo ne samat hajut edelleen! On etonut siis kaikki nämä vuodet! Mutta voihan ne tuoksut tietysti toimia tuolla pöksyissä, kerropa miltä nyt tuoksuu! :)

Masunvertailut on jotenkin tosi kivoja, mukavaa CALLE et sulla on odotuskaveri! Ja muutenkin on kiva, että on juttukaveri, joka on samassa tilanteessa. Ei-raskaanaoleville on välillä tyhmän tuntuista jauhaa jotain omia raskausjuttuja, varsinkaan jos niitä ei oikein vois vähempää kiinnostaa.. onneks kai niitä ihmisiä on harvassa.

MANNARII, heitä mua raparperipiirakan palalla! Kuulostaa ältsin herkulliselta! Jaksaiskin leipoo jotain! Siinä on aina vaan se riski, että tulee syötyä heti ja kaikki miehen kanssa puoliksi. Työniloa sullekin, koita jaksaa vaikkei niin kovasti innostaisikaan! Pianhat sä jäät jo äitiyslomallekin, aika menee kuule hujauksessa. Ja hei lopuksi vielä tärkein, onnea matkaan ultraan!!!

Vitsit, mä oon muuten ihan unohtanut ne nonulin pierukeitot! Voi hyvänen aika! Ja kaikki greippimehutkin on jääneet kaupan tiskille! Onkohan tässä nyt mitään toivoa? Ja se maaginen 7. kiertokin tais olla ihan väärää tietoa! Mä pidän siitä kyllä edelleen kiinni, nyt ei lannistuta, vaan me kaikki loputkin raskaudutaan!

No, omaan napaan ei kuitenkaan mitään uutta, kohta saan alkaa odotteleen tädin tuloa. Viikko vielä. Ilmassa ei ole minkäänlaisia oireita, joten en osaa oikein toivoakaan juuta enkä jaata. Vielä varmaan muutama päivä varmistellaan, vaikka pikkuhiljaa alkaakin pupuilut maistuun puulta, vähän on mennyt ehkä liian yrittämisen puolelle, mutta minkäs teet kun tjottailu ei tuota minkäänlaista tulosta!

Kesäistä viikon jatkoa!

Frankie kp 20

Vierailija
6/17 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt heti sanoa, et mää sit vihaan helteitä :-( Joo, ne menee tuolla etelänmerellä, kun ei tartte tehrä muuta ku olla ja nauttia, mut mää olen aina vihannut tätä hellettä täällä Suomenmantereella! Tuntuu ettei missään voi olla :-( Minä olen tällänen syksy ja talvi-ihminen ollut aina :-) Tietty nää ilmat kyrpii vielä kahta kauheemmin, kun olo on perseiistä :-(

Jee, alotin sit oman kirjotteluni tuollasella mukavanmittasella valitusvirrellä!!

mannarii: ihanata et olet taas palannut Suomeen, ja olet voinut mukavasti! Tuskinpa sulle mitään pahoinvointeja juur tulee enää, ja varsinniin kun sulla ei ole ollut sitä edellisistäkään lapsista!!

Vai oot sinä palannut sitten töihin! Juu, keräilet rahaa, ja sitten voit syksyllä ja talvella ostella vauvalle kaikkea ihanaa :-)) Onneksi sun työ, ei ole fyysisesti raskasta, ja muistat vaan aina nukkua kun mahdollista!! Kuulostaa mukavalta nuo sun puutarhajutut! Mekin ollaan laiteltu kaikenmoista tuohon meidän terassille, ja isäntä kaiveli pikkusisen pellonpläntinkin, johon laitettiin sipulia, porkkanaa ja lehtisalaattia! Vettä vaan alkaa sekin läntti jo kaivata :-(

Ostin sellasen amppeliansikin(vänhän ku mansikka), ja se on tehnyt hurjasti mansikoita, ja tyttö on saanut niitä sitten popsuttaa!! Kysyy monta kertaa päivässä, että onko tullut taas mansikoita :D

Huomennahan se ultra sulla oli? Tuu sitten heti kertomaan meille mitä monitorissa näkyi :DD kolme mannariin alkua :DD

Sohvilla pimppa hikoilee :-D voi hitsi!! Kuulostaapi sille, että jotakin on tapahtumassa...Kolmosia siis sinnekin povataan :-)

Frankie, juu parempi suojautua tuolla auringossa kunnolla, kun on tuo UV-pitoisuuskin ihan huikea taas!! Alat pian muistuttaaylikypsää tomaattia :D Onko teidän uudesta sängystä vielä jouset pysynyt kunnossa ;-D Nyt sitten ihan lunkisti piinailet, eikös ;-)) Povattasko teillekin kolmoset :-)

äitsy on taas paremmalla mielellä, ja työkuviotkin on helpottaneet! Nyt eikun jouset koville sielläkin ;-))

MISSÄ NALLE ON?????????????????

joko fudgis on päässyt onnellisesti suomeen???

sairauslomalla olen siis edelleen, koska olo ei todellakaan ole mikään huippu! Suurinosa päivästä menee vieläkin pahanolon kourissa! Migreenejä tulee tasaseen tahtiin, ja nukuttuakin tulee paljon! Pahinta tällähetkellä on ehtoot! Ensiviikolla aion koittaa työhönpaluuta...hmmm...

Olen jo ihan huikeen kokonen, ja kuljen isohkon t-paidan kanssa! Eli pömpötystä on ihan mukavasti sekä tisseissä että mahassa!! Tissit onkin niin arat, että niitten päällä ei voi maata ensinkään!!

Löytyyköhän mistään niin suurta hääpukua kun mää tulen elokuussa tarviimaan :-O

Kovasti jo odotetaan np-ultra aikaa postiluukusta!

tyttö nukkuu joten menen itekkin makaamaan!

nonuli ja justiina 10+5

Vierailija
7/17 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan nostelen pinoa. Kaikki taitaa tosiaan olla kesälaitumilla.

Kiva, että Nonulikin on jaksanut koneen ääreen. Toivottavasti jo alkais pikkuhiljaa helpottamaan sun olo.

Mites Sophien ovistuntemukset? Onko siis ollut sellaisia? Ja varmasti on jokatapauksessa ajankohta hyötykäytetty, vai mitä?

Mannarii, joko olet ultrassa käynyt? Äkkiä tänne kertomaan kuulumiset!!!

Frankie, plussatuulia+++++++++++! Mä tiedän ton maistuu puulle-jutun. Meillä on välillä vähän sitä ongelmaa, kun menee aikataulut niin ristiin, että sitten on vaan johonkin väliin noi pupuilut ängettävä.

Mäkin edelleen huhuilen sen Nallukan perään. Missä oot????

Ja jokohan Fudgiskin kohta palailee koneen äärelle??

).(Ei mitään uutta. Tosiaan tää tyhmä vaihe. Pikkarinsuojat on kokeiltu ja ihan ok ne on. Siinä laatikossa tuntuu, että aivan kauheen voimakas aromi, mutta ei se sitten käytössä onneks ole. Kohta vois ruveta sitä ovista metsästämään, katotaan kuinka mun käy. Peitonheilutukset siis myös käyntiin, ettei vaan mene ohi. Mä kyllä luulen, että viime kierrossa me ehkä kuitenkin oltiin liian aikasin liikkeellä ja lopetettiin myös liian aikasin. Tässä just tää aikatauluhomma. Mutta minkäs teet. Pakko vähän suunnitella. Iloista kesäpäivää kaikille!

Äitsy kp8

Vierailija
8/17 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyty kytiksellä, josko mantariinilta olis jo tullut ultrakuulumisia!!

Tules nyt heti kertomaan juttuja meille!!

Äitsy mun kanssa täällä :-) Kuulostaa kyllä munkin korvaan oikeen superällölle noi haisevat pikkarinsuojat :-) Mut mun tapauksessa tällähetkellä en kestä sitten minkäänmoisia hajuja enkä tuoksuja, röööyh... Jotenkin jäin miettimään, että miltä sellanen yhdistelmä, kun pimpsan hajut ja hajuvesi vois yhdistettynä löyhähtää...mut eikai sen kummemmalta kun hajustetulla pesupulverilla pestyty kalsongitkaan... ;-) Ja ihan hyvältä ovat vielä sulla tuntuneet, niin eikun käytä vaan pois :-))

Vai maistuu siellä vähän sekstailu puulle :-/ sitä on ilmassa... ei maistu täälläkään... tai miten hitossa, kun olo on niin huono muutenkin... ei tässä ole edes jaksanut ajatella seksiä... Jos sitten otetaan takasin kun olo kohentuu... toivottavasti jo pian!! Ei tämä oksennustaudissaolo enää ole ollenkaan kivaa!!

Jospa vaikka äitsy repäisisit hemaisevilla alusvaateilla, ja hierontaöljyllä... tai jos romanttinen saunareissu kahdestaan... ;-))

MANNARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja sitten nallukka, nyt ryömit sieltä pesästäsi tänne ilmoittautumaan!!

nonuli ja justiina 10+6

Vierailija
9/17 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alan huolestua pikkuhiljaa, kun susta ei kuulu mitään :-O

Vierailija
10/17 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nyt on sitte käyty ultrassa!! Mä olin iltavuorossa johon kiisin suht suoraan sieltä lääkäristä siksi en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Mulla ei ole töissä netti käytössä. Oliskin!! Tietäisin mitä tekisin 8 tuntia..hihii. No ei vaiskaan. Tuskin ehtisin jos sielt nettiin pääsis. Mut asiaan:

Mentiin miehen kanssa yhdessä ja ensin lääkäri kyseli kaikenlaista, teki sisätutkimuksen ja sitten katsoi ultralla. Mittasi ensin itsekseen ja sitten näytti meille sitä pikku papua. Vauva oli 9 milliä pitkä ja vastasi viikkoa 7+1 (olin laskenut itse 7+3 mutta tohtori sanoi että on se 2-3 päivän heitto mahdollinen) Toivotteli hyvät jatkot ja lasku oli 135e. Oli mahtavaa kun nähtiin vauvan syke. Eihän siinä muuta pystykkään oikein näkemään niin pieni se kaveri vielä on. Mutta hengissä on ja oikeassa paikassa!!

Nyt (tulin just töistä) on pakko ottaa iltapalaa ja seukata perheen kanssa. Jatkan paremmal ajalla.. Ikävä kyllä työ tulee jatkossakin häiritsemään mun palstailua!!

Mannarii 7+1 tai 7+3

Vierailija
11/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki on hävinneet? Ulkona on kyl niin ihana sää ettei ihme jos ei kukaan malta mitään kirjoitella. Mä kävin täyttämässä palautetta Finnmatkoille loman sujumisesta. Oltiin jossain määrin tyytymättömiä yhteispohjoismaiseen ns. yhteistyöhön. Muille puhuttiin esim bussissa retkellä äidinkieltä ja meille suomalaisille englantia.

Juup ei ole vielä tarvinnu käydä oksentamassa ja kovasti toivon että ei tarviskaan. Joskus jos en ole syönyt pitkään aikaan niin tulee hiukka ällö olo tai syömisen jälkeen voi hetken etoa mutta se menee ohi. Jotkut ruoat maistuu suussa liian suolaiselle. Ei tee oikeestaan mitään erikoista tai outoa mieli mutta esim suklaa ei maistu ollenkaan.

Nonuli toi sun olo kuulostaa yhäkin ihan karseelle. Voi hitsi menis nyt nopeesti ohi paha olo ja pääsisit nautiskelemaan odotuksesta! Paljon sulla on jo viikkoja? Oot vissiinki käynyt neuvolassa ainakin kerran? Kuinka usein siellä näin alkuraskaudessa pitikään käydä? Mä meen ensi maanantaina eli ihan kohta! Täällä meidän kylällä menee toi koko terppakeskus, missä toi neuvolakin on, kokonaan kiinni melkein 2 kuukaudeksi. En edes tiedä mihin sillä aikaa pitää sitte mennä. Ehkä lähikaupunkiin. Toivon mukaan siellä sitte on se sama kätilö edes.

Fudgis huhuu jos pääset lukemaan niin tervetuloo kotimaahan! Koita saada netti kotiin ja tule kertoo kuulumisia!!

Nallukka oletko ollut muuttopuuhissa vai mikset ole käynyt ollenkaan meitä ilahduttamassa??

Frankie ja Sophie jännää kumpikohan teistä plussaa tässsä kierrossa vai molemmat!! Plussatuulia molemmille!!!

Äitsy hyvä ettet joudu mihinkään hevon kuuseen ovisaikaan! Nyt tärppää! Meni muutes nopeesti se rokotuksen " varoaika" !! Vaik silloin talvella se tuntuikin pitkälle ajalle niin ihan hujauksessahan se meni!

Calle ja Luhtis on jo huissin pitkällä raskauksissaan! Joko kohta saatte äitiyspakkaukset?

Manteli oli palanut takaisin meidän luo: tervetuloa kovasti! Sulla oli muistaakseni myös vuorotyö? Teetkö yötä myös? Mulla alkaa ekat yövuorot (4 yötä) maanantaina ja en ole mitenkään kauhean innostunut. Meidän makkari on itään ja pimentävästä rullaverhosta huolimatta on ihan sauna aamulla. Joudun luultavasti mennä evakkoon nukkumaan tyttöjen huoneeseen jos aion edes vähän nukkua. Olen herännyt joka aamu jo seitsemältä kuumaan. On meillä tuuletin mutta siitä menee nenä tukkoon..

Tjaa taidan nyt lähteä kauppaan. Tänään pitäisi vielä mennä iltavuoroon. Plääh ja näin hyvä sää. Ihan epistä..

Mannarii 7+

Vierailija
12/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aivan pikapikaa tästä pinosta kuulumisianne, tarkoituksena olis löytää kaikki muutkin pinot ja lukea hiukka tarkemmin.

Anteeksi pitkä poissaoloni, ihanaa että olette huomanneet puuttumiseni ja kaipailleet. Tämä kai melkein kuukauden tai ainakin 3 viikon tauko johtui siitä, että liittymämme aivan täysin kieltäytyy toimimasta eli eipä olla oltu netissä viikkoihin. No juu, olishan sitä voinu korjauttaa mutta kun muuttomme varmistui tän kuun loppuun, niin ei oikein viitsitty. Olen joskus sinne puhelinpalveluun yrittänyt soitella ja hermot siinä vain menee... Eka tietty odotettiin, että se netti alkais toimia joku kaunis päivä mutta eipä ei. Kai se nykyinen ongelma liittyy talossa tehtäviin remontoimishommiin. Ja seuraavaan asuntoon eri firmalta laajakaista, kiitos vain! Nyt olen kyläilyreissulla, joten täällä voin näin nopsaan jotakin kirjotella.

Kieltämättä se yleinen netittömyys toi paljon vapaa-aikaa, varsinkin kun nyt on jo eka viikko menny lomastakin, onpahan tullut oltua ulkona ja palkintona on iki-ihanat aurinkoihottumat ympäriinsä. Oon näiltä vauvasivultakin ollu niin kauan poissa, että en ole seurannut kiertopäiviäkään. Ja tietty oon ollu innoissani lomasta ja muutosta, saadaan ihana asunto vaikka hampaita kiristellen joudutaan vieläkin vuokraa maksamaan, olis se oma asunto paljon kivempi. Muuten kuulumiset on ne ikävät samat eli ei mitään oireita eikä niitä " oikeita" kuulumisia. Kai se täti tulee taas suorittamaan vierailunsa kohta.

No, tämä riittäköön nyt jos vaikka vielä ehtisin lukea teidän juttuja, niin se ois aika mukavaa! Ja toivottavasti pääsen tänne joku päivä ennen sitä muuttoa ja uutta laajakaistaa.

Ihania kesäpäiviä kaikille ja hyvää vointia myös!!

Bässi

Vierailija
13/17 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun sinäkin Bärtsu pääsit taas linjoille ja onnea uuteen kotiin.

Mannariille terkut ja tietoa, että ekaksi neuvolat on vain kuukauden välein. Ainakin musta tuntu välit alkuun pitkiltä, kun olis halunnut saada tietoja että vauva siellä voi hyvin. Nyt jo mukavampaa kun vauva liikuskelee ja ilmoittelee siten itsestään.

Ja toden totta nää viikot menee huitsin nopeasti, just ajateltiin että kolmas sais tulla ja nyt jo mennään pitkälti yli puolen välin. Kelan paperit sais jo laittaa menemään. Äitiyspakkausta en kuitenkaan ota, otin vaan esikoisesta. Kun mun sisko sai esikoisen, pakkasin hälle superihanan äitiyspakkauksen (mukaillen sitä oikeaa, mutta paljon enempi vaatteita ja vauvaleluja) ja hänkin otti sitten rahana. Nyt sisko lupaili pakata taas mulle äitiyspakkauksen, jossa tietysti mulle uusia juttuja, kun he on saaneet kaikkea kivaa esikoiselleen... eli sama laatikko kiertää, mutta sisältö vaihtuu. Tosi hyvä systeemi ja vielä saa käyttöön sen 140¿!

Joko olen kertonut että rakenneultran perusteella meille odotellaan poikaa, eihän se tietty satavarma ole, mutta aika selvältä näytti. 4D-ultraan ollaan menossa heinäkuun alussa (joka raskauteen jotain uutta, ennen ei olla käyty, eikä haluttu tietää sukupuoltakaan).

Huomenna lähdetään miehen sukulaisiin Satakuntaan, poiketaan PelleHermannin puistoon Poriin. Ihan mahtava leikkipuisto, oikeasti ei missää ole niin paljon erilaisia leikkipuistovälineitä ym. kuin siellä ja vielä ihan ilmaiseksi -suosittelen lämpimästi! Ihanaa ylipäänsä lähteä kun ei tarvitse moneen päivään tehdä ruokaa, anoppi hoitaa siellä ruuat!

Ja sitten vielä kesäkuulumiset, puutarhaa laitellaan edelleen innolla ja nyt ollaan käyty mun vanhempien mökillä aina iltaisin uimassa, vesi ihanat +22. Grilli kuumana joka päivä ja mies ja lapset jo vietti yhden yön teltassa. Itse nukun mahani kanssa mieluummin sängyssä (mahaa on jo aika lailla).

Nyt sekavan sepustuksen jälkeen hyvää yötä ja näkemiin. Palailen linjoille aikaisintaan keskiviikkona. MOI!

Luhtis (rv 22 ja risat)

++++++++Ja vielä valtavasti plussatuulia Bärtsulle, Äitsylle, Frankielle ja Sohville (ja muille myös jos taas jonkun unohdin)! Juhannuksen taika lähestyy ja eikö moni vauva saa alkunsa juuri silloin! +++++++++

Vierailija
14/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Bärtsukin on päässy takas linjoille! Kyllä sua on ehditty jo kaivatakin! Teikäl taitaa olla kierto jo aika pitkällä, toivotaan parasta eli että täti pysyisi poissa! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mannariille intoa työntekoon! Tuo vuorotyö on kyllä aika persiistä, joskus olen itsekin tehnyt kesähommia kolmivuorotyössä, ei oo helppoo :/ Onneksi saat kuitenkin parempaa fyrkkaa ja voit sitten ostella vauvelille kaikkee ihanaa :) Hienoa että ultrassa kaikki meni hyvin!

Luhtavillan lapsiperheen arki kuulostaa oikeen mukavalta. Tervetuloa Satakuntaan vierailulle :) Kyllä nyt kesäaikaan kelpaa kun voi joka päivä grillailla ja viettää aikaa meren rannassa. Mekin oltiin eilen retkellä ja piknikeväät mukana. Kukaan muu ei kyllä käynyt uimassa kun meidän hauva ;)

Nonulille tsemppiä vieläkin jatkuvaan pahoinvointiin! Toivottavasti menee pian ohi ja jaksat hoivata pikkuisia töissä! Olen sun kanssa samanlainen siinä asiassa, etten kauheesti rakasta helteitä. Muuten kesäaika on kyllä ihanaa aikaa, mutta sitten alkaa ahdistaa jos liian kuumaksi menee. Kaipaan jo sateita, toivottavasti tulee jo ensiviikolla ennusteiden mukaisesti!

äitsy kyseli mun ovisoireista. No, kyllä mulla oikeestaan sellaisia on joka kierrossa ollut. Mutta en osaa sanoa pomminvarmasti oireiden perusteella sitä tiettyä päivää jolloin ovis on. Oireisiin kuuluu perinteinen valkuaismainen valkkari, joskus ollut jopa yhtenä päivänä hiukan verta seassa, vatsan turvotus ja eräänlainen nipistely/polttelu toisessa munasarjassa. Välillä myös selkeä arkuus alapäässä, joka voi vaivata pupuillessa. Laskurin mukaan mun ovis on ollut eilen lauantaina, mutta ei ehditty pupuilemaan kun mies oli kaverinsa varpajaisissa mökillä riekkumassa.

Tsemppiä sullekin oviksen metsästykseen, toivotaan että tässä kierrossa tärppää :)

).( Ollut vähän kiireisempää kun aloitin siellä uudessa työssä, mutta ihan mukavaa koska olin jo niin kypsä siihen gradun vääntämiseen yksin neljän seinän sisällä ja pennittömyyteen! Ovisajat taitaa olla takanapäin eikä ehditty pupuilemaan just sen kolmen päivän sisällä jolloin ovis tod.näk. oli, mut toivotaan parasta kuitenkin ;)

Ensi viikkoon!

Terv. Sohvi kp 19

Vierailija
15/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelin viikolla kirjoittamaan ainakin kolme kertaa uutta viestiä,mutta aina tuli väliin joku työjuttu:( Ensi vkon olen töissä,sitten muutama vko lomaa,pari vkoa töitä ja sitten äippäloma ;O

Ihana että porukka on ilmoitellut itsestään vaikka koko viikko on ollut hienoa kesää! Nallelle onnea uuteen kotiin ja tsemppiä yritykseen edelleen. Kiva kun muistit meitä kuulumisillasi

mannarii oli käynyt ultrassa,ihana että kaikki kohdillaan ja toivotaan että mitään pahoinvointeja ei ilmesty sinua piinaamaan!

en osaa kuvitellakaan kuinka karmea olo nonolilla on kun nämä helteet vielä tuohon olon päälle,onneksi taitaa pahin helpottaa ensi viikolla. Ole vaan rauhassa saikulla että saat levätä! Viilentävä halaus!!!

fudgikselle huiskutus jos pääset jossain välissä lukemaan!

sophielle ja frankielle onnea kiertoon ja äitsylle myös oviksen pongausta!

luhtis:tuo pakettijuttu sun siskon kanssa kuulostaa tosi hauskalta! Ja tuo pellehermanni on loistava paikka,olen viettänyt lukuisia tunteja siskon poikien kanssa,mm.hakenut heitä alas siitä tornista kun on pokka pojilta loppunut kesken...ja nyt nekin sällit on lähes 10 v...huh ;/

ja luhtis onnea pojasta/poikavarauksesta!

Eilen oli täydellinen päivä! Päästiin vihdoin avaamaan meidän veneilykausi! Oli aivan ihanaa olla merelle,aaahhh!Kyllä sillä reissulla jaksaa hyvin ensi vkon! Ja sain jopa yhden hauenkin vaikka se nyt herkullinen kala olekaan..

masu voi hyvin. Juuri nyt on mukava aamurundi menossa,liikkeet tuntuu vähän joka suunnalla,toivotaan ettei likka venkoile perätilaan. Tänään taitaa alkaa kulumaan 30 vko eli vielä on kesää runsaasti jäljellä! Mutta mikäs tässä ollessa kun vaivat eivät järin kummoiset ole. Hyvin voidaan koko paketti.

hyvää pyhää kaikille!

Vierailija
16/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kaikki rakkaat tonttuset!!! <3<3<3

Kyllä teitä onkin ollut ikävä! Ja maltan tuskin odottaa, että pääsen lukemaan kuulumisianne muutaman menneen viikon ajalta. Mutta ennen kuin aloitan pinojen lukemisen, niin kirjoittelen omat kuulumiset alta pois :)

Matkamme kotomaahan meni mukavasti - ei mitään ongelmia! Nyt ollaan nämä pari viikkoa asusteltu minun lapsuudenkodissani, josta käsin mieheni on käynyt töissä 80 kilometrin päässä. Ja taloesittelyissä ollaan ravattu myös, mutta vielä ei ole sitä täysin omaltatuntuvaa löytynyt, joten jatkamme metsästystä - ja mieheni jatkaa aamu-ja iltapäiväajeluitaan :)

Olemme nauttineet Suomessaolosta kyllä täysin siemauksin!!! Ja perheenjäsenten ja sukulaistenkin seura tuntuu vielä näin pitkän tauon jälkeen tosi mukavalta - vielä ei ole alkanut ahdistaa liikaa tämä kommuunieläminen ;D

Ja mikä tärkeintä, Bebéllä on rakenneultran mukaan kaikki hyvin!!! Ultra oli keskiviikkona ja neuvola sitä edellisellä viikolla. Ihana päästä Suomen neuvolasysteemin pariin. Vaikka mitään kysymyksiä ei suuremmasti olekaan, niin kuitenkin kivan neuvolatädin kanssa tuli juteltua pitkät pätkät. Ja tosiaan masuasukin näkeminen oli hubaa!!! <3 Ja helpottava kuulla, että siellä tosiaan tässä vaiheessa kaikki ookoo. Kaveri oli sen verran siveä, että piti jalkansa ristissä koko toimituksen ajan, joten sukupuoli jäi salaisuudeksi!

Mutta nyt lähden innolla lukemaan teitsin kuulumisia!!!

love,

Fudgis

Vierailija
17/17 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten viimeisten viikkojen kuulumiset päivitetty. Tuli aivan helpottunut olo itselle, kun pääsi taas selvyyteen, missä mennään :) Toivottavasti pääsisin nyt jatkossa aina muutaman kerran viikossa koneen ääreen, niin en tipahda uudestaan kärryiltä.

Mannariilla oli ollut hieno lomareissu - hyvähyvä! Ja kiva, kun olit ehtinyt sieltä kuulumisiakin kirjoitella. Tsemppiä nyt töihin! Kuten muutkin ovat sanoneet, niin voit tsempata itseä sillä, että rahalla saa kaikkea kivaa :) Tietää hän, jolla ei ole mitään tuloja... :S

Meillä on kans nimet jo mietitty sekä tytölle että pojalle. Tehtiin " ohjeiden" mukaan ja tehtiin kumpikin lista sekä tyttöjen että poikien nimiä (kerättiin omaa listaa viikon ajan). Sitten vaihdettiin listat ja yliviivattiin toisen listasta sellaiset nimet, jotka ei itseä miellytä. Sitten jäljellejääneistä keskusteltiin sopevan kuuloiset vaihtoehdot. Vielähän ne ehtii kyllä vaihtumaankin :)

Nonulin olo on kyllä ollut hurrja :S Tuollainen viikosta toiseen jatkuva huonovointisuus syö varmasti Naista. Toivottavasti pääset pian nauttimaan raskaudesta myös olosi osalta!

Sophie oli ollut koiraleirillä - kuulosti mielenkiintoiselta. Onnea uuden työn johdosta! Tiedän tunteen, että graduilun keskellä joku työ ja Rahantulo olisi kyllä enemmän kuin jees...

Äitsy oli jännäillyt oikein kunnolla viime kierron lopussa. Elin täällä mukana ja harmittelin puolestasi. Mutta onneksi nyt on uusi kierto ja uudet kujeet! Toivottavasti pupuilut osuu nyt oviksen kanssa juur nappiin! Mekin siinä tärppikierrossa harrasteltiin ovisaikoihin joka päivä ihan vain varmuuden vuoksi :) Eikä aina niin jaksanut innostua, joten " tuntuu puulta" kuulostaa tutulta - mutta kaikki kerrat lasketaan ;D

Frankie oli ollut lemmenlomalla Prahassa. Kaupunki kuulostaa upealta ja tuollaisella lomalla varmasti parisuhdekin saa uutta säihkettä.

Luhtavillan perhe-elo kuulostaa ihanalta - iloitsen ihan lapsiesikin puolesta! Onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista!!!

Callen masunkasvatteluja kuulostellaan täällä mielenkiinnolla. Olet vähän niinko idoli, ko menet sen verran edellä! :) Toivottavasti pari viikkoa töissä sujuu nyt mukavasti ja pääset sitten nauttimaan lomailusta täysin siemauksin.

Kiva, että Bärchenkin oli päässyt linjoille! ONNEA uudesta kodista! Tässä omaa kotia kaipaillessa tuo onnittelu nousee syvältä :)

Mantelikin oli käynyt linjoilla - palaathan takaisinkin??!!

Nyt lähden köllöttelemään tuonne anoppilan soffalle ja sitten suuntaamme miehen kanssa johonkin syömään. Pitää käydä testaamassa jotain ulkoruokapaikkaa, ko sekä anoppi että äitini ovat reissussa, niin ei voida mennä valmiisiin pöytiin ;) Ja itse ei jaksa nyt ruveta kokkailemaan - heh, terveisin laiskimus.

Fudgis 22+1