Jos miehellä ja naisella nk. henkilökemiat kohtaa
ja juttua riittää kovasti, tarviiko heidän puolisoiden olla huolissaan?
Kommentit (6)
Minulla on töissä kaksi sellaista mieskaveria joiden kanssa synkkaa ihan hirveän hyvin. En tiedä mistä johtuu, mutta molempien kanssa puhutaan hyvinkin henkilökohtaisia asioita ja nauretaan kaikelle hölmölle ihan vapautuneesti, tietäen että toinen tietää tasan mikä oli hauskaa ja olen molempien kanssa pelottavankin paljon samalla aaltopituudella. Voisi leikkiä ajatuksella että siinä on mun veli tai jotain.
Molemmilla miehistä on hyvät suhteet ja kertoilevat ihailevasti tyttöystävistään ja minä voin kertoa heille kaikenlaista miehestäni. Ilmassa ei ole kummankaan kanssa mitään seksuaalista viritystä.
Tuota just tarkoitin!
Molemmilla kaikki kotiasiat kunnossa. Jostain syystä juttu luistaa hyvin ja samoja intressejä. Mitään sen kummempaa ei ainakaan mun puolelta ole odotettavissa koska oma ukko kultaakin kalliimpi:)
ap
Minullakin on tuollainen työkaveri. Mutta minä onneton ihastuin pahasti, ja taitaa olla molemminpuolista. Mutta molemmilla menee kotonakin hyvin,eikä kumpikaan halua muuttaa mitään (pettäminen on poissuljettu) joten homma jää vain tällaiseksi turhauttavaksi kutinaksi. Otan, mitä saan tässä tilanteessa ja se on kivaa seuraa aina silloin tällöin.
No ei mun puolison tarvitse ainakaan olla huolissaan. Hyvistä ystävistä miehiä puolet, osa 18 vuoden takaakin.
Sen sijaan ap:lla ja tällä työkaverilla on jotain muutakin säpinää, ethän sinä muuten täällä kysyisi. Ja siitä kyllä olisi puolisoiden ollakin huolissaan.
Hyviä henkilökemioita voi ja pitääkin olla töissä, että työt tulee tehtyä mahdollisimman hyvin ja nopeasti, mutta jos (ja ap:n tapauksessa ilmeisesti kun) siinä on muutakin niin kannattaa varoa.. Työpaikkaromanssit ovat kuitenkin TOSI yleisiä ja ymmärrettäviäkin. Toisen kanssa viettää aikaa 8 tuntia päivässä, ja yleensä on samanlaiset intressitkin kun on samaan työpaikkaan päätynyt..
Ole varovainen ap. Suojele sydäntäsi....
Siis niistä, keillä synkkaa.