Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän laihduttajat? Perustetaanko porukka?

04.06.2007 |

Minä olen kevään roikkunut ties missä ryhmässä ja tulos on ollut plus miinus nolla. Nyt olen päättänyt kesästä ja grillikaudesta huolimatta ottaa itseäni niskasta kiinni ja karistaa ylimääräiset. Viimestään ensi kesänä on kroppa oltava siinä kunnossa, että ei tarvitse voida pahoin bikineissä :)

Alkupaino tänään 4.6 80.6kg

Eka tavoite 70kg

Toinen 60kg

Kaikki vaan mukaan, jotka kynnelle kykenee näin kesälläkin :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Juu, tarkoituksenani ei siis todellakaan ole mitään superlaihduttaa, vaan yrittää hoitaa homman niin, että itellä olis hyvä olo koko raskauden ajan.Lisäksi pelkään tuota raskausdiabetesta, joka varsin hyvin voi puhjeta, kun tätä ylipainoa nyt ihan rutkasti on..

Liikunnalla tarkoitan sitä, että kun se tällä hetkellä on n. 0 kertaa viikolla, niin kävelylenkit ei taatusti tee pahaa, eikä uiminen tai vesijuoksu. Olen myös ruvennut käyttämään pyörää pikkutyllerö kyydissä auton sijasta enemmän.

Herkkupäivä on sovittu miehen kanssa, että se on kerran viikossa. Mies pystyy tästä ihan hyvin pitämään kiinni, mutta mulle se on kyllä äärimmäisen vaikeaa.. Mutta kyllä se tästä..

Toivottavasti tästä tulisi aktiivinen pino ja hei, jos jollakulla olisi hyviä keveitä reseptejä, niin pistääkäähän jakoon!

Tai, jos on hyviä vinkkejä herkkujen tilalle..

Vierailija
22/22 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokseksi sain 69.5 kg eli siinä on lähtäpainoni. (Pituutta 163 cm). Tavoite on ensin se 65 kg ja toivottavasti joskus 60-63. Yritän olla mukana ja kesän aikana tavoite on lähinnä se, ettei paino nouse. Tällä viikolla mökille tulee vieraita (lue= herkutellaan), seuraavana on juhannusviikko ja sitten alkaa 5 viikon loma (en ole netin päässä). Eli mä aloitan kilojen pudottamisen loman jälkeen tosissani. Sitä ennen pyrin viikolla syömään kevyesti, vaikka viikonloput menisikin huonommin. Ja jos paino tippuu hiukankin, niin se on kotiin päin. Karkit on minun pahe, ja niitä yritän vähentää ja vaihtaa vaikka tuoreisiin kasviksiin, mansikoihin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme