Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummatko on paremmat, kolmi- vai nelipyöräiset vaunut?

04.06.2007 |

Meillä olisi lastenvaunujen osto edessä ja minua kovasti mietityttää, kummat on paremmat, kolmi- vai nelipyöräiset. Ajattelin, että jos tulee tehtyä kävelylenkkejä, niin onko silloin kolmipyöräiset turhat huterat? Kaupungilla pyöriessä kolmipyöräisethän taitavat olla hyvin näppärät.

Olisin kovasti kiinnostunut kokemuksistanne, merkeillä ei väliä. Itse olen ajatellut Teutonian vaunuja, että jos jollakin nyt etityisesti niistä on kokemusta..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhdet kolmipyöräiset, joissa etupyörä pyöri kyllä ympäri. Mutta jotenkin en sitten yhtään tykästynyt näihin ja lisäksi tosiaan niistä invaluiskista ei päässyt ajamaan. Ja takarengas nappasi kiinni ovenpieliin yms. kaupoissa.

Joten puolen vuoden jälkeen ostin sitten nelipyöräiset, joissa myös eturenkaat pyörivät (Teutonia Fun) ja niihin olen ollut taas tyytyväinen.

Ehkä on hankalampi tottua kolmipyöräisiin, jos vaunuilun on aloittanut nelipyöräisillä. Näin luulisin...

Vierailija
2/2 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmipyöräiset ovat näppärät, jos pyörän saa pyörimään 360 astetta ja tarvittaessa lukittua. Muuten ne eivät ole sen näppärämmät kuin nelipyöräisetkään. Eivätkä ne ole sen huterammat tasaisella alustalla.

Bussissa ja hisseissä monet 3-pyöräiset ovat ongelma pituutensa vuoksi.

Metsälenkillä epätasaisessa maastossa eivät toimi yhtä hyvin kuin nelipyöräiset eivätkä invaluiskissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla